Den drygaste Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 morfar havnet på sykehus med hjerteinnfarkt for ørtende gang og den eneste som gidder og besøke ham er oss! min tante sitter i tromsø og føler seg helt hjelpeløs og min onkel, nei han hadde ingen penger å hente så da gidder ikke han komme! stakkars morfaren min ligger der oppe og skal gjennom en bypass operasjon, som mest sannsynlig betyr døden for han og sønnen gidder ikke en gang å besøke ham! fyyyyy faen sier bare jeg! håper han angrer bittert når morfar er død og lever i sin anger for resten av livet! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrgh!
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 huff da..... men det kan jo ligge noe i det da..ikke aller har penger til å plutselig reise ...men skjønner deg godt at du er forbanna og lei deg på morfaren din sine vegne...onkelen din er nok sikkert lei seg for at han ikke kan komme han også...?
Den drygaste Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2007 nei han er bare en egoistisk idiot... han kunne da tatt seg en tur! han bor jo her i bergen! jeg skjønner at ikke min tante kommer men fy flate han der okelen min går ikke for lut og kaldt vatten en gang! drittsekK!
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 nei om han bor på samme plassen som dere så skjønner jeg ikke hvorfor han ikke kan ta turen....syns det var veldig dårlig gjort da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå