Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Hva kan dette være? Har hele tiden trodd det var babyen/livmoren som presser på, men smertene sprer seg bak på ryggen. Fysio mente det kunne være galleblæren som er betent og at jeg muligens hadde gallestein... Andre som har lignende smerter?
Mamma til snart 4 Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 jeg har det selv, når jeg trykker på kjenner jeg noen stikk lengre bak, men det kommer og går hos meg da. . men du kan jo ringe din jm eller føden bare før å høre va de sier. .
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Det kommer og går her også. Jeg er egentlig ikke så hysterisk av meg, mamma hadde også spesielt vondt på høyre side, så jeg tror ikke det er noe å bekymre seg for egentlig. De har ikke sagt noe på kontrollene, men det er godt å høre at andre også har samme erfaring. HI
gabi Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Det er babyen som presser på galleveiene. Det trenger ikke være gallestein, men det kan sikkert kjennes ut på samme måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå