rosemor*endelig*mamma*igjen Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Nå som jeg skal ha vinterbaby, tenkte jeg at jeg skulle investere i en skikkelig vognpose. Det står mellom Odenwalder dunpose ( se barnas hus), voksipose eller saueskinnspose (klassisk - se barnashage.no) Noen som har meninger/ erfaringer/ tips???
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Av de tre ville jeg valgt dunposen. Vi har både dunpose og voksipose. Men syns voksien er litt voldsom. Vi er en del ute på ski og voksi i pulk er helt håpløst. Men en dunpose med litt størrelse på kan du ha i mange år.
Niem og Patrick Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har saueskinnspose, og er kjempefornøyd
Smellt P. Tjukka Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Ville valgt saueskinnsposen ! Den holder i to vintere (hvis babyen ikke er kjempestor!) Og hvis du trenger pose for soving ute etter det , kjøp en lang Odenwalder da!
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har Voksipose. Brukte til storebror da han var liten og er superfornøyd med den. Jeg jobber i barnehage og der er vi også veldig glad i Voksi ) Men siden Voksiposen er såpass stor så har jeg kjøpt en liten pose i tillegg slik at vi kan spare Voksi'n til neste år. Jeg har kjøpt en Odenwälder dunpose som egentlig er til bilstol. Jeg akter å bruke den i vogna også det som er igjen av vinter da jenta mi kommer )
mrss83 Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 jeg skal ha saueskinnspose. arvet etter meg selv!
smuppemor Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 Har brukt voksipose før, og den er kjempedeilig om vinteren! Men lurer på å kjøpe en mindre og "lettere" pose, siden jeg skal ha i juni...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå