Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Dere som er på babysvømming, er både mor og far med? Hos oss er det bare pappa som er med av diverse årsaker, ihvertfall de 5-6 første gangene. På svømmegruppa er jeg den eneste mamma'n som ikke er med, og jeg har inntrykk at mange synes det er rart. Og da får jeg dårlig samvittighet:( Er vi unormale?
Huldretuss Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Her er det bare jeg som går på svømming. Pappa liker ikke å bade. Ingen som reagerer på at det bare er mamma, så hvorfor skulle det være annerledes at det bare er pappa? Ikke ha dårlig samvittighet, og ikke bry deg om noen synes det er rart - dem om det!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Hei Dere som går alene med babyen, er det ikke vanskelig? Da tenker jeg på f.eks. dusjen. Kannskje dumt spørsmål men..... Har tenkt på baby svømming og da blir det bare meg alene med datteren.
Gulan, gullet og gullklumpen Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 I vår gruppe er det en pappa som er med alene sammen med datteren sin. Jeg synes bare det ser koselig ut, at de får ha litt kvalitetstid alene. Jeg er oftest alene, også er pappan med når han ikke er på jobb. Og som svar til spm over: i dusjen ligger det matter som barna ligger på, går greit å dusje lille først, pakke han inn i en svæær håndduk, så dusje selv.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Det er jo uansett adskilte garderober som regel så man ikke får med pappaen inn i jentegarderoben.. Så sånn sett har det ikke noe å si om man er to. Her i Hamar er vi så heldige å ha ett eget baby/ammenrom med flere lekegrinder, matter etc så her er det ikke noe problem =)
Bellen^2 Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Vi er som regel med begge to, men det har hendt at bare jeg eller pappa har dratt. Er mange pappaer som kommer alene på gruppa vår, og reagerer ikke på at mammaene ikke er med:)
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 På det første kurset var begge med, mens etter det kan bare en være med. Stort sett er det jeg som bader, av de andre på gruppa pelier de fleste å bytte på. Ikke tenk på det, du vet hvorfor du ikke er med, og det er sikkert kjempekoselig for de å gjøre noe alene. Ang vanskeligheter med dusjing så går det bra bare man har fått øvd seg litt, pleier å være lekegrind barna kan være i mens de voksne dusjer. Men når vi var to kunne den andre ta babyen når h*n var klar, mens den andre ordna seg. Nå når bare en kan bade er det mange som gjør det sånn at den som bader dusjer med babyen, og så tar den andre over og tørker og kler på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå