Gå til innhold

i dag får dere gi meg litt

Anbefalte innlegg

Skrevet

heiarop eller et spark bak..

I helga har jeg vært nesten smertefri,avslutta kuren,og var optimist.endelig skulle jeg bli kvitt svineriet som har plaga meg så lenge.men den gang ei... I natt kjente jeg di første vonde takene fra sena under foten.i dag verker hele forbaska kroppen!!! Jeg er i bånn humør,snerrer,og har et hus som er bomba.aner ikke hvor jeg skal starte..så,gi meg et hei,og beskjed hvor jeg begynner.(men ikke si kjellern,da hyler jeg)

Legetime skal jeg ha,når han er tilbake fra høstferie.

Kom gjerne med ting jeg ler av.da blir dagen meget bedre ;o)

Klem fra "pit bull heksa"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg heier på deg og stemmer for at du bruker dagen på å skjemme deg selv bort. Spis god mat, les en bok, kos deg...

Da blir det så mye lettere å ta huset,...... - i morgen:-)

Skrevet

Eller neste uke;-)

Gi deg selv en feriedag du:-))

Ikke slite ut kroppen og få masse vondter!!!

Skrevet

heia heia heia heia heai heai heai hai hai ahia haiahaiahiahiah

HAAAAAAAAAAAAAAI!!!!

klart jeg heier, og jeg vet hvor du skal begynne... hvis du går ut på kjøkkenet og rydder på benken, så er det lett for ungdommen å sette inn og ta ut av oppvaskmaskinen etterpå... så går du på badet og legger et digert håndkle på gulvet, oppå det legger du alle de skitne klærne som ligger strødd utover gulvet og i gangen utenfor, vips så har det bare blitt en diger haug. den haugen leggerd u fra deg utenfor vaskemaskinen. Om du er i form til å sette på en vaske så gjør du det, hvis ikke så lukker du døre og ber ungdommen om å sette på en vaske der også, han har vett nok til å hjelpe - bare hils ham fra meg. Jeg er konfirmantlederen fra helvete!!!!! ;-)))) jeg har skremt konfirmanter til vask og rydd i 12 år, og er i grunnen drita god på det.

når du har gjort de to tingene så lager du deg en kopp te, for da er det på tide med litt fred og ro.

Så etter en hal time, det vil si klokken halv tre, så kan du se i skapet om det er noe der du vil lage middag av, inni der er det helt sikkert makaroni og en tomatsuppepose eller tre.... egg i kjøleskapet, og vips så er alle glade, på 10 minutter.

prompetipromp! når det er bestemt tar du med deg rullaterone og løper rundt og rundt i stua etter han lille som har lært seg å gå.... fordi du ahr vondt løper du sikkert enda fortere, for raseri gir energi vrooooooooooooooooooooooooooooooooooooooom rundt og rundt!

kjellern kan du bare drite i, for det er bare å lukke døra, jentenes rom kan du lukke døra til, stua er i orden allerede, for der er du så ofte at der har du system.... mao - kjøkkenet på et kvarter, ungdomsslampen gjør resten, badet ti minutter, ungdomsslampen gjør resten, tomatsuppe og vips.... du kan kose deg og banne over at du ikke er bra igjen alikevel!

heia heia heia heia heia!!!!!!!!!1

klem klem klem

Skrevet

Her kommer ropet: heia heia heia !

Du er trenger neppe ett spark bak i den dårlige kroppen, men jeg ser dritgrei har skissert opp en god plan :o)

Har du bestilt time til barnelege?

Vært i kontakt med Frambu?

Har fastlegen din gitt kontordama fri?

Når han reiser på ferie så skal det være noen andre som kan ta hans pasienter. Forsøk å få en akuttime og deretter en henvisning til en eller annen spesialist! Man skal ikke gå rundt med sååå mange plager som deg!

Skrevet

PAMPARAPAMPAMPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

POMPOMPOM (det var en tuba-truddelutt)

Jeg ser jo at i iveren over å heie, skriver jeg feil titusner av ganger, men det takla du fint syns jeg ;-))))

den stua, må vi få gjort noe med altså, for ellers så klarer du ikke å roe ræva.

ser du alle leken på gulvet, hent en skittentøyskurv eller en vedkurv ellerno, så stapper du alt oppi der, kopper og glass fra i går, sette du på benken... om ikke ungdommen er hjemme så gir du oppgaven til mannen din ( han har forresten litt å gjøre i dag). så bretter du teppet og henger det over sofakanten, og legger putene i det hjørnet du syns er finest, retter på gardinene og setter deg i ro... det tar ca 10 minutter det også.

også må du bare rope om jeg skal lage liste til mannen din, for jeg vet nemlig hva han har å gjøre i dag, og jeg nekter å tro at han har skrevet den lista på forhånd :-))))

heia heia heia heia heia!!

Skrevet

Jeg heier også på deg...vil heller ikke gi deg et spark men sender massevis og tonnevis med ryddevibber og en stooor porsjon med latskap som gjør at du synker ned i stolen med strikking,hekling,kaffekoppen og slapper av litt.

Og så fortjener du en STOR klem,for blant annet de jeg fikk av deg jagde bort mine vondter ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...