Gå til innhold

Er det bare meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg den eneste som ikke ønkser to tette?Syns alle blir gravide igjen nesten med en gang de har fødet. Hva med og kose seg lenge med nr.1 før man stresser med nr. 2? Bare jeg som tenker slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg skal kose meg med nr 1. så lenge som bare det! Gidder ikke tenke på flere unger engang (ennå). :-)

Skrevet

Koser meg med nr 1 og kommer til å fortsette det selv om vi prøver på nr 2.

Men nå har vi snart prøvd et år så det er ikke bare å bestille nr 2, enten det er tett etter den første eller ikke.

Skrevet

Nei, det er ikke bare deg!:-) Vi har valgt stor alderforskjell på våre, bla annet for å kunne kose oss med og konsentere oss fullt om den lille. Vi har nesten 4 år mellom nr 1 og nr 2 også er det 6 år mellom nr 2 og nr 3!! Helt ypperlig syns vi!:-)

Skrevet

du er sikkert ikke den eneste.......men jeg syns det må være fint for ungene å være tett i alder. to nå og to etterpå kanskje?

Skrevet

Kan bare snakke for meg sjøl, men jeg har et mye bedre forhold til den fem år yngre søstra mi enn den to år eldre søstra mi.

Storesøsteren min utviklet nemlig en kraftig sjalusi mot meg tidlig i barneårene, og i vårt tilfelle har det vedvart "hele livet". Ikke no' gøy.

3-4 år mellom barna er visstnok optimalt for å unngå den verste sjalusien.

Skrevet

For meg handlet det mest om hva JEG var klar for. Etter en tøff fødsel og barseltid tok det en stund før jeg var klar for flere barn. Det er ca 3 1/2 år mellom nr 1 og nr 2. Helt supert syns jeg, ihvertfall foreløpig :)

Skrevet

Jeg har alltid hatt et mye bedre forhold til søsteren min som er 7 år yngre enn meg, enn hun som er 2 år eldre. Vi har vært så tett i alder at vi har kranglet masse og det setter sine spor. Jeg og yngstemann har alltid hatt det topp sammen pga. stor aldersforskjell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...