Gå til innhold

Hvilken pose??

rosemor*endelig*mamma*igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som jeg skal ha vinterbaby, tenkte jeg at jeg skulle investere i en skikkelig vognpose.

Det står mellom Odenwalder dunpose ( se barnas hus), voksipose eller saueskinnspose (klassisk - se barnashage.no)

Noen som har meninger/ erfaringer/ tips???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har odenvalder og saueskinnspose fra da jeg var liten...skal bruke begge deler..

Har bare hørt posetive ting ombegge deler!

Skrevet

Vi har Voksipose og er veldig fornøyde med den. Vi bruker den ennå på datteren vår som er 2,5 år...hun brukte den i høst som sovepose da vi var på telttur og kommer fortsatt til å bruke den i vogna i vinter...ihvertfall frem til april... (men vi har sauskinnspose fra 70-tallet også som vi brukte da hun var spedbarn og født i februar, fungerte bra det også)

Skrevet

Jeg kommer til å bruke en lammeskinnspose fra da jeg var født den første vinteren, men den vinteren snuppa mi blir 1 år, så kommer jeg til å kjøpe den posen her:

http://www.lilleprinsen.no/product/9269/9269/429371/_Odenw%E4lder_Lammy_XL_-_sort_-_p%E5_lager_igjen%21.html#beskrivelse

Ser ikke denne helt fantastisk nydelig ut??? :D

Jeg styrer ihvertfall LAAAANGT unna voksiposen! For en uformelig diger upraktisk ekkel klump!!! Har masse erfaringer fra den på barnehagen, så jeg vet hva jeg snakker om! Men den ödenwalerposen har jeg KUN godt å si om!!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...