Trollmora Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Min mor kom på besøk og skal være her i utrolige 3 uker! Spurte litt forsiktig i går kveld om hun kunne bake en melkefri sjokoladekake som barna kunne ha liggende i fryseren i barnehagen til påkommende bursdagsfeiringer. Det var greit og nå fikk jeg en telefon om hun ikke kunne bake en banankake siden det lå noen godt modne bananer på benken! Og dessuten hadde min søster en veldig god oppskrift på rundstykker bakt på speltmel, kunne ikke det være greit å ha i fryseren? Og om vi spiser eplekake, for det er jo godt å ha liggende og servere sammen med is? "Skal du handle mer speltmel i dag eller skal jeg ordne det når jeg går i butikken?" Jo takk, det er veldig fint med besøk som finner seg til rette mellom kjøkkenskap, kjølerom og komfyr ) I går kom vi hjem fra jobb og barnehage til ferdig middag, pannekaker med bacon! Det er kjedelig stekejobb, så det er ikke ofte vi gjør! (Har funnet noen greie ferdigstekte pannekaker i butikken som ungene liker og det er veldig greit for meg.....)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Så fantastisk deilig da:-) Jeg får svigermor på besøk neste uke og gleder meg:-) Hun er aktiv og har alltid prosjekter på gang, hun vasker, rydder, bretter klær, baker og fyller opp fryseren, samtidig som hun tar seg god tid med barna mine:-) Det er herlig med sånne besteforeldre!
Plutseliten :) Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Så deilig! Godt å ha kaker på lur...særlig når det ikke er av de 1-2-3 kakene,men av de som krever det lille ekstra. Nyt det...jeg er helt sikkert hun synes det er toppers å kunne hjelpe til og være til nytte. De liker det, disse mammane våre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå