Sjokoladefrik Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Noen som har tips til hvor jeg kan få tak i komfyrvern? Har en gasskomfyrtopp nedfelt i benkeplata, ser ikke helt for meg hvordan den kan festes! Må den skrus fast i plata og lage stygge merker til etterpå eller finnes det fiffige løsninger? Viktigste er jo uansett sikkerheten, men vi skal ikke bo her mer enn et års tid til og har ikke så lyst til å ødelegge benkeplata. Hvor finnes sånt?
Bippe77 Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 lurer jeg på også... så jeg dytter litt.. ingen som visste på lefdal nemlig...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Det går faktisk an å leve uten. Men det krever at man passer på litt når man lager mat.
Bippe77 Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 det tror jeg nok alle skjønner, men jeg for min del vil gjerne ha et allikevel jeg!
Sjokoladefrik Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2007 Må ha det pga krav fra kommunen for å bli godkjent som vertshjem i familiebarnehage! Synes det er noe tull jeg da.... Eller kanskje ikke. Har ikke følt behovet enda men men. Noen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå