Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Vi skal ha barnebursdag for 5åringen vår i dag ettermiddag og det er sol og flott vær, så tenkte å gå ut litt etterhvert. Ungene er mellom 4 og 6 år + vår mellomste på 3 år. 10 gutter totalt. Her vi bor er det tradisjon å gi godteposer og jeg tenker at vi kanskje kan lage en skattejakt for dem ute. Vi har nemlig en svær sandhaug ute, så om vi putter posene i en liten metallkoffert og graver den ned før de kommer så kan jo det være der de skal finne den. Så lager vi til en 4-5 lapper og gjemmer rundt om ute som de må finne før de kommer til sandhaugen, altså en lapp leder til den neste osv. Tror dere det vil fungere eller vil det bare bli rot?
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 hørtes ut so en genial måte og aktivisere aktive gutter på.. vi hadde dte i min bursdag når jeg var på den alderen og det var kjempepopulært blandt jentene også
imsdal med julesmak Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Hvis alle sammen har med uteklær blir det sikkert kjempe kjekt, men hvis alle kommer i dressbukser og lakksko kan det kanskje bli mer styr.
katty Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Det blir helt sikkert bra. Ungene kommer hvertfall til å huske bursdagen for noe så kult å grave opp en ekte skatt fra sanda da:) Gå for den, det hadde jeg gjort:o)
Gjest otilie79 og gojentene<3 Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Syns det hørtes gøy ut:)
It's all about me Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Garantert ikka alle som kommer i klær som er varme nok for utelek. Så det hadde vært en god ide hvis de viste om at det ble uteaktivitet på forhånd. Jeg vet iallafall at jeg allltid kom i kjole og små sko da jeg var i bursdager da jeg var liten. Hadda frys ihjel hvis jeg skulle lekt ute i det nå.....
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 De har nok på seg utesko og i hvertfall jakker om ikke dresser for de kommer rett fra barnehagen, så vi kan trygt ta dem med ut, det er vanlig her vi bor :-) Da prøver vi, får lage noen lapper når mini våkner (sover på armen min nå) så får vi være med og lese dem for ungene.
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 Joda, de er nok kledd, de kommer rett fra barnehagen med skolebussen, så de har finklær med dress og vintersko utenpå, en vanlig måte å gjøre det på her vi bor. Og skulle noen være litt tynnkledd så tar vi bare på noe av guttene sine klær så det ordner vi :-)
It's all about me Skrevet 9. oktober 2007 #9 Skrevet 9. oktober 2007 Ja da er det noe annet ) Da synes de sikkert det er veldig gøy.
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #10 Skrevet 9. oktober 2007 Hørtes supert ut! Heldig med været da... =)
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #11 Skrevet 9. oktober 2007 Hehe... Ja det kan du si! Vi har krysset fingrene da for 2 timer med 10 gutter inne ville blitt veldig intenst! ;-) Og heldigvis har en engel av en venninne tilbudt seg å passe mini i de to timene, så da slipper vi å tenke på ham også, deilig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå