Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 dette er jo skikkelig juks.. alle her stemmer fordi de kjenner folk med nick.. jeg ser jo at det finnes mange bedre tips enn de som folk her inne har lagt ut.. de kommer jo ikke med fordi dere stemmer opp deres "venner" heh.
Tomine is my star Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Men det er jo slik det fungerer når folk kan stemme.... Hva med Idol da,det blir jo også juks...for det er jo ikke alltid den med best stemme som går videre??!!
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Juks og juks... Er vel heller naivt å tro at verden er rettferdig.
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 det vet jeg den ikke er det jeg syns er morsomt er at dere alltid har så høy moral på alt annet.
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Hvem er "dere" da? Er alle her inne like? Tror du ikke noen av de andre som er med appellerer om å få stemmer?
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 klart men når noen går fra 872 plass til 1 på et par timer så er det ikke tilfeldig
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 Nei, det er det jo ikke. Det betyr at man er en person som har klart å gjøre seg populær blant mange her inne. Tror hverken du eller jeg hadde fått det til ;-)
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 nei det er jo en sak men jeg syns ikke tipset fortjente det engang menmen.. alt ok med deg surpompen?
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #9 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg er da ikke surere enn deg..? Er jo du som hisser deg opp over bagateller. Jeg har det supert - solen skinner.
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 9. oktober 2007 #10 Skrevet 9. oktober 2007 jeg bare laget et innlegg jeg, syns det er litt artig å se folk med verdens høyeste moral drive superjuks klart du er surere enn meg det er sol her også, men iskaldt
silhah og emilie Skrevet 9. oktober 2007 #11 Skrevet 9. oktober 2007 juks?? da skal det ikke mye til..og hva om kanskje noen faktisk syns tipset mitt var bra? fordi om du kanskje ikke syntes det:p
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 9. oktober 2007 #12 Skrevet 9. oktober 2007 tenkte ikke på tipset ditt som faktisk var bra
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #13 Skrevet 9. oktober 2007 are you a toyota ??? hvordan får jeg lest disse tipsa ?????
M@mm@ til mine barn Skrevet 9. oktober 2007 #14 Skrevet 9. oktober 2007 For å si det sånn, hadde du sett min mormor så hadde tonen din snart snudd, det skal jeg love deg. For hun ser nemlig ut som hun er under 60 og fyller 81 år i dag Gratulerer med dagen, mormor og kryss i taket for at trikset ditt varer i 20 år til.
M@mm@ til mine barn Skrevet 9. oktober 2007 #16 Skrevet 9. oktober 2007 Gå inn på www.tipsdegtilparis.no søk på wenche jeg er 37 år og det er to tips, ett med bildet av en panter og ett med bildet av det tårnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå