Gå til innhold

hva skal man ha i vogna??

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har en sånn gammel "saueskinnspose" (tror jeg d heter..) med cordfløyel utenpå...som jeg hadde når jeg var liten...har renset den, og den er godt som ny!! så komemr til å bruke den istedet for å kjøpe en ny dyr voksipose...men skal man ha dyne i tillegg?over posen liksom...? eller er det nok med f.eks ett ullteppe?

og babyen trenger vel ikke så myye klær på seg inni en slik pose? blir født i januar da...så er jo så liten på den kaldeste tiden stakkars...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har også en sånn sauskinnspose med cordfløyel fra når jeg var lita!=) Fikk klar beskjed fra mamma om at de posene er så varme at man trenger kun å ha på babyen en tynn kjøredress utenpå de vanlige klærne, og en tynn dyne eller pledd over posen på de litt kaldere dagene. Hvis ikke blir det for varmt!=) Vi har termin 5.januar, så jeg regner med at det blir kaldt ute, men posen er varm som bare juling den sa mamma!=)

Skrevet

Enda flere som har slike poser ser jeg? :D Jeg har også en slik pose som jeg kommer til å bruke til snuppa! :D

Virker som at man har på kun en tynn kjøredress/en fleecedress under og et tynt teppe over, for de posene der er varme!! :D

Skrevet

jeg har også en slik pose,som jeg brukte for 25 år siden;) litt moro det da.. har rensa den og den er like fin:)

tenkt også å ha et teppe over den...er vel nok d sikkert... så får jeg heller bytte den ut med en vogn-dyne når det blir vår:)

men hva er "kjøredress"??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...