Gå til innhold

hvilket navn synes dere er finest av...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tobias

Elias

Mathias

Jeg og samboeren min syns alle disse tre navnene er så søte...selv om alle er på diverse "topp 10" lister osv...det er litt dumt, siden sikkert mange rundt her heter d også... men tror vi går for ett av de uansett...;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes alle 3 er kjempefine. Har også tenkt på disse navnene om vi får gutt. Tror vi går for Mathias :) Som du sier er det litt dumt at alle heter det, men det får så være ;) Liker de navnene så godt.

Skrevet

vet..utrolig vanskelig med navn..kjøpte en slik navnebok da...mye rart og stygt også gitt!!!:)

disse tre er de eneste vi begge syntes er fine:) så vi får bare enke litt på saken...men tobias var de første vi begge syntes var fint med èn gang vi fant ut at jeg var gravid....så det henger liksom litt i bakhodet da...:) må vel se ann ungen før man tar det endelige valget uansett sikkert...;)

Skrevet

Fine navn er de alle tre ... men tror nok jeg liker best Mathias =)

Skrevet

Tobias er finest! Elias passer til en baby men ikke så godt til en voksen mann synes jeg!

Skrevet

enig...vi har også tenkt å kalle gutten vår tobias..tror det blir det hvertfall:)

Skrevet

Jeg synes omvendt av februarbebis her oppe, jeg synes Elias passer bedre på en voksen mann (og en baby selvsagt) enn Tobias. Tobias er bare en liten gutt i mine øyne. Men det er et fint navn, og man blir jo "vant til" navnet etterhvert som babyen vokser til en voksen mann!

Skrevet

elias og tobias liker jeg, tenkt litt på elias selv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...