Susan*lillegutt og mini* Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Tenkter på siden barnehagen ikke har noe erfaring innen barn med astma,at jeg får tak i en brosjyre eller laster ned denne http://www.naaf.no/no/Fakta/Astma/Behandling_av_astma/ og leverer i barnehagen,slik at de ansatte vet hva det er snakk om. Jeg har selvfølgelig informert alle om dette,vist dem hvordan de skal gi medisin og slikt,men er jo stadig nye vikarer der som kanskje ikke vet så mye om dette,eller at de faktis vet om det,så tenkte det kanskje kunne være en ide,enten få tak i en slik,eller laste ned og høre om de vil ha den.. hva synes dere om det? teit ide eller lurt å gjøre det..? Som sagt de vet hva de skal gjøre med min gutt,har vist dem og har skrevet ned medisinerings doser og ja,i det hele tatt,så det skal de kunne,men om de kanskje fikk litt mer info rundt dette,så forstår de mer..
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 9. oktober 2007 skal jo også sies,at det er jo ikke alt i denne brosjyren som er relevant for de i barnehagen heller da...
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Syns det høres lurt ut. Kan aldri få for mye kunnskap ;-)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Ikke teit i hele tatt! Det er derfor brosjyren finnes, jeg har levert det i bhg til snuppa.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 jeg jobber selv i bhg og syns det hørtes lurt ut.. bare si at du tok med en brosjyre, hvis de hadde lyst å lese litt om det.. og evt gi til ped.leder, eller legg i hylla hennes.. jeg hadde hatt lyst å kikket litt i brosjyren vertfall.. bare ikke fremstå som at du vil at alle skal/må lese dette liksom, men at det er hvis de har lyst å vite litt om det.. men dette regner jeg med du ikke gjør..
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2007 takk for tilbake mld =) så du har levert en slik brosjyre i barnehagen til dattera di du titten på hjørnet? Hva synes de om det? Barnehage personalet her er litt sære av seg..så er litt redd de skal ta det feil vei,og mene at jeg tror de ikke gjør jobben sin,er jo ikke det jeg mener,men slik at de kan sette seg litt mer inn i lillegutts situasjon,og kanskje de også kan se litt mer ann når han trenger medisin eller ikke.. for slik som nå har de jo alt skrevet opp og henger oppfor pulten deres,men jeg sier alltid fra om jeg tror han blir å trenge medisin,slik som idag.. håper de ikke tar dette feil vei om jeg gir de en slik da =) Hvor fikk du tak i selve brosjyren,eller laste du den ned fra nette?
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2007 nei,er akkurat det..som jeg skrev over her,jeg vil ikke at de skal ta dette feil vei,for jeg har jo faktis vært å gitt de info om alt som jeg kunne på det tidspunkte (sommer) venter på at vi skal på astmaskole,og sa da ifra til bestyrer og ped.leder at da kom jeg nok til å få mer info og kom til å komme med det etterhvert,og det var helt i orden,så tenkte at frem til da,kanskje dette kunne være en grei ide,skal ikke tvinge noen til noe=) Han har 2 kontakter,en på hver avd som er ansvarlig for hans medisin,men at alle skal kunen gi han altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå