2prinsesserogbim Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 hvordan går det med dere, er vi mange... jeg hadde ikm torsdag, neg test fredag.. ingen tegn til tr... de tegna eg hadde e long gone.... har dere testa?? jeg må vel teste igjen snart... men blir så frustrert viss den blir negativ og mensen fortsatt uteblir.. e nåke drit detta her
lille lol julibaby Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Jepp, venter fortsatt på tr. hadde negativ test på søndag. Tror bare tr er ute på vift og har glemt meg:) håper hun bare kommer snart så vi kan begynne på ny pp. Vis tr uteblir lenge begynner jeg bare å håpe igjen, noe som bare vil lede til nytt "nederlag" Livet består i mye venting jenter:) hehe
Gutteprinsen Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg hadde ikm 1 okt, neg test i går. Men det er ingen tegn til tr heller. ingte legen i dag for gu, fikk time 22 okt. Vet ikke om jeg skal teste igjen, var neg i går som sagt.
2prinsesserogbim Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2007 jeg har kjøpt meg en ny test, men vet ikke om jeg våger å teste... jeg har begynt å tro jeg er gravid, og da blir det enda verre om testen er negativ.. om ikke bare tr kunne kommet så jeg kan rusle inn i 2 pp
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 testa negativt mandag. ingen tr enda. veldig uregelmessig etter fødsel så prøver å ikke henge meg så opp i d, men er vel lettere sagt enn gjort:) Sist mnd kom tanta ei uke over tia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå