Gå til innhold

Jeg tror jeg trenger noen tips :) Ang. tenner, innsovning og "bortskjemming".

Anbefalte innlegg

Skrevet

Småen er 5 mnd, og har alltid vært lett å legge i egen seng. Fram til 4 mnd fikk han pupp i dobbeltsenga før jeg la han over i egen seng, sovende eller våken. Han sovnet av seg selv. Fra 4 mnd har jeg gitt han pupp nede i stua før kveldsstell og natta. Har da lagt han rett i egen seng på eget rom, og det gikk kjempebra i starten.

Men nå sliter han forferdelig med en fortann som skal ut, og greier ikke å finne roen selv lenger. To kvelder nå har jeg puppet han i søvn fordi byssing, bæring, synging, stryking ikke har ført frem. Og jeg ser jo at han har vondt, stakkar.

Spørsmålet er: Hvor mye skade på den gode rutinen vår gjør jeg med dette? Er redd for å ødelegge den, det funket så fint fram til nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er alternativet?

Du må jo trøste han og få han tilå sove...

Det går helt sikkert bra.

:)

Skrevet

Ja, er det jeg føler også. Håper det går seg til igjen når tanna er ute.

Skrevet

Det gjør det hlet sikkert :)

Evnt kan du jo gi han en Paracet hvis han har veldig vondt da.

Men vi kan jo ikke la være å trøste de små stakkarene, bare for å holde på rutinene... Har ingen tro på at de blir bortskjemte av kos og omsorg heller. Har ikke mine blitt i hvertfall, tvertiomt nesten. De ble lette å legge og tillitsfulle unger, selv om de aldri har måttet ligge og gråte seg i søvn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...