Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 I dag var det kuldegrader første gang denne høsten her i Rygge (Østfold). Nå bruker snuppa (2 år) syntetisk dyne over seg i barnehagen når hun skal sove, men det holder ikke så lenge. Har en dun-vinterpose, men den har jeg i vogna hjemme. Kjøper dere to poser, eller tar dere posen med fram og tilbake til b.hagen ifm fridager og helger?
Dibber Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Snuppa her sover i voksipose. Har bare en pose som jeg drasser med frem og tilbake...
tasah Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Vi har Odenwälderpose i vogna i barnehagen, her hjemme bruker vi lammeskinn og ullteppe. Har vurdert å kjøpe en pose til, men regner med hun snart vil slutte med middagshvilen.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Har en dunpose,tar den med hjem fridager og helg. Er han hjemme en dag med sykdom eller annet, så bruker jeg lammeskinn, varme klær og dyne. Bruker da trekket utenpå som holder dyna på plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå