Gå til innhold

er dette dumt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sikkert helt teit spørsmål men spør for det,,, ;) lille gutt pleier å få melk på morran rundt kl 08 i senga si(noen ganger litt før) og pleier da å sovne igjen rett etter han har drikki opp... sover da til ca 09.30. og får så frokost kl 10.00. han er veldig fornøyd men lurer på om det er dumt å gi han melk og ikke ordentlig mat da og stå opp med han når han våkner kl 08.00...? bare lurer for jeg ser at de fleste her gjør det på en annen måte enn meg...;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det viktigste er jo hva barnet liker. Synst dette høres ut som en kosestund for ham. La han kose seg så leng han vil. En dag kommer tidlig frokost uansett.

Skrevet

Jeg gjør det på samme måte som deg. Min vil ikke en gang ha ordentlig frokost før kl. nærmer seg 10 eller 11.

Skrevet

Hvis dette fungerer for dere så er jo det flott. Du er heldig som da kan sove til 9.30 - det er det ikke så mange med små barn som kan! Hvor gammel er han da?

Skrevet

dette høres jo helt toppers ut : )

hvis du en eller annen gang må forandre rutiner og stå opp tidligere for å rekke jobb eller barnehage, husk at han bruker litt tid på den omstillingen. ellers er jo dette bare kos : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...