Gå til innhold

Ang kiss igjen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har vi fått bekreftet at lillegutt på 8 uker har kiss 2.

Vi var hos behandling igår og etter vi hadde vært der sov han stort sett heletiden fra til klokken 18, etter dette var han veldig urolig. Vanligvis er han urolig på kvelden men når han først sovner sånn i 23 tiden sover han veldig godt. Bruker da å sove fram til 3-5, men i går kveld fikk vi han ikke til å sovne sikelig. Han sovnet etter myee byssing og trilling sammen med meg i senga med puppen men våknet igjen klokka 3 og etter det har han spist og sovet ekstremt urolig fra til vi stod opp klokka 9. Etter dette har han igjen vært veldig survete og urolig. Har bare fått han til å sove i 45 min fra 9 til nå. Og dette er veldig uvanlig til å være han.

Blir de sånn etter at de har vært hos behandling?

Vi var på barneklinikken hos Ute Imhof og syns hun virket veldig flink, men blir litt bekymret her når jeg syns har har blitt enda værre en det han var.

Ush er helt fortvila her, angrer på at jeg gikk til behandling med han siden nå plages han enda mere:(

Noen som har noen erfaringer de vil dele?

Måtte barnet ditt ha flere behandlinger eller holdt det med en og hvordan reagerte barnet på behandlingen?

Ble litt langt og rotete dette her, men håper noen vil svare:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt.Gutten vår og sov mye samme dagen.Men så ble han værre igjen,Dette er helt normalt.At de reagerer med en forverring,føre de blir bedre igjen.Kan ta opptil 4 uker før man ser full effekt av behandlingen.Derfor det skal gå så lang tid imellom behandlingene og.

Vi var også hos Ute,så hun som sa dette til oss.

Hadde 3 behandlinger,men måtte ha en til nå 1 år etter,fordi vi så at han ikke var helt 100%

Skrevet

Helt normalt. Vi hadde 6 behandlinger og hun ble krakilsk etter hver behandling...varte 2-3 dager...

Skrevet

Tror det er helt normalt. Vi fikk beskjed om at det gjerne kunne bli verre for så og bli bedre. Dere får bare ta tiden til hjelp:)

Skrevet

Vi hadde forresten 3 eller 4 behandlinger om jeg husker rett

Skrevet

Ok ble litt beroliget her nå:) Tusen takk:)

Ble sikkelig bekymret her jeg nå, ush at man skal bli så paranoid av diss små;)

Men etter de 2-3 dagene ble hun bedre da? Merker man forskjell etter at de har vært der liksom?

Skrevet

Vet ikke hvordan dere har hatt deg, men hos oss var det mye grining. Den tok helt slutt etter en behandling....hehe....vi trodde faktisk det var noe galt med den lille tassen da han plutseligt ikke gråt lenger. Det at han hang med hodet (bananstilling) ble ikke bedre sånn umiddelbart, men forsvant mer gradvis. Hadde tilbakefall hver gang han lærte seg noe nytt da.....for så å forsvinne igjen. Nå 1 år gammel....kan jeg ikke se det på han lenger. Han har fortsatt oppfølging av fysioterapaut, men tror ikke dette heller er nødvendig lenger. Han har heller ikke skjev ansiktsform lenger.

Skrevet

Får bare krysse fingrene for at det blir bra snart. Liker ikke å se at han har det sånn. Ligger åvifter med armer og ben her nå i søvne stakkars:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...