Gå til innhold

Middag i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå jenter hva står på menyen i dag? Vi skal ha chilli con carne med ris og salat! mmm....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Færskfeskbaill me rotstapp å bacon!! Yummie :-)

Skrevet

Helgrillet kylling surret i saus av hønsebuljong og creme fresh,med sopp,ris,salat og loff...nam nam:-)

Skrevet

Her blir det fiskeboller,bacon,gulrøtter,poteter & hvit saus

Skrevet

pølse i brunsaus med poteter og masse grønnsaker ;)

Skrevet

Rømmegrøt fra Fjordland... ;) mmmmm! :)

Skrevet

Her blir det taco :)

Skrevet

enten blir det risengrynsgraut, pannekaker eller fiskepinner. Gutfanten på har haustferie so det blir enkle middagar. Orkar ikkje noko pes på kjøkkenet nei.

Skrevet

I dag blir det enkelt, tomatsuppe med makaroni, pølse, egg og loff.

Skrevet

Spagetti med kjøttsaus her...Enkelt og greit...igjen...Får ta meg sammen litt....kanskje;) Er ikke så glad i å lage middag, men det er mannen min, så han lager oftere litt "bedre" middager...så da kan jo kanskje jeg stå for de enkle...? Ja...det hørtes jo greit ut for meg ihvertfall;)))

Skrevet

Skulle gjerne hatt saltfeskball.. Blei så frista da æ leste færskfeskball lengre oppe her.. Meeen det blir fiskepudding her id ag..

Skrevet

Her blir det hamburger til middag....

Skrevet

Her blir det hjemmelagde kjøttkaker i brunsaus og poteter.Bare gubben husker å kjøpe poteter da:)hihihi Han har blitt litt glemsk i det siste!!

Skrevet

i dag er det pannekakedag:) lager alltid det når samboeren har seinvakt å ikke er hjæm før halv 6. Er blitt skikkelig dilla på det;) namnam

Skrevet

Vi skal ha omelett i dag. Det er samboeren min som er ekspert på det, ( den er så god den han lager), så den er vel ferdig når jeg kommer hjem tenker jeg...

Skrevet

her blir det pizza fra milano på røros.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...