Piipii Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Da har vi fått bekreftet at lillegutt på 8 uker har kiss 2. Vi var hos behandling igår og etter vi hadde vært der sov han stort sett heletiden fra til klokken 18, etter dette var han veldig urolig. Vanligvis er han urolig på kvelden men når han først sovner sånn i 23 tiden sover han veldig godt. Bruker da å sove fram til 3-5, men i går kveld fikk vi han ikke til å sovne sikelig. Han sovnet etter myee byssing og trilling sammen med meg i senga med puppen men våknet igjen klokka 3 og etter det har han spist og sovet ekstremt urolig fra til vi stod opp klokka 9. Etter dette har han igjen vært veldig survete og urolig. Har bare fått han til å sove i 45 min fra 9 til nå. Og dette er veldig uvanlig til å være han. Blir de sånn etter at de har vært hos behandling? Vi var på barneklinikken hos Ute Imhof og syns hun virket veldig flink, men blir litt bekymret her når jeg syns har har blitt enda værre en det han var. Ush er helt fortvila her, angrer på at jeg gikk til behandling med han siden nå plages han enda mere:( Noen som har noen erfaringer de vil dele? Måtte barnet ditt ha flere behandlinger eller holdt det med en og hvordan reagerte barnet på behandlingen? Ble litt langt og rotete dette her, men håper noen vil svare:)
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har ingen erfaring, men har lest litt om emnet tidligere. Og mener å huske at de kan bli litt dårligere etter en behandling før de blir bedre igjen. Men hvorfor ikke ringe Ute, hvis du er i tvil?
RompeRock Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Har også hørt at de kan bli litt verre like etter behandling, før det så blir bedre. Kan jeg spørre deg om noe? Jenta vår har KISS 1, og vi har nettopp flytta til Bærum. Har hørt mye bra om Ute Imhof, og vurderer å ta kontakt, selv om jeg egentlig tror jenta vår har fått nok behandling. Men hva koster en behandling på klinikken til Ute Imhof??
Piipii Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2007 Ok får håpe det er sånn da, for nå er det virkelig slitsomt for alle:( Får helt vondt av han stakkars:( Hun virker som sagt utrolig flink, og har lest om flere som har brukt henne og er kjempe fornøyde. Vi betalte 600 nå første gangen(var der en time) men neste gang sa hun det ville koste halvparten ca:) Ganske dyrt, men hjelper det er det jo verdt det syns jeg:)
Piipii Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2007 Har tenkt å ringe henne, men tenkte bare å høre om andre erfaringer først:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå