Gå til innhold

20 dager igjen til termin...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg er så lei av å vente. Vet jeg har lagt på meg 16 kg allerede og har en del vann i kroppen. Vet man skal kose seg med magen men tror det er lettere sagt for dem som ikke har bekkenløsning og noen kg for mye :) Gud jeg gleder meg til å se tærne mine igjen og klare å reise meg fra en sofa uten å miste pusten :) Mest av alt gleder jeg meg til å få nurket i armene og se at alt er i orden med henne :)....Gud jeg håper jeg får litt før! Tror ikke jeg takler å gå over tiden. syns det er utrolig mange her inne som går over tiden men det er kanskje bare noe jeg har fått for meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, forstår deg veldig godt! Sitter også med kraftig bekkenløsning som igjen gjør meg lite mobil og dermed også fører med seg en del ekstra kilo... Håper noe av det er vann, men må nok innse at jeg blir nok ca 20 kg tyngre når fødselen nærmer seg. Jeg har 47 dager igjen.. Jeg har veldig mange veninner som har født ca 3 uker før tiden, og fødte 1,5 uke før tiden med førstemann.. Har derfor en følelse av at jeg også kommer til å få litt før..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...