1stor1liten =) Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 jeg våknet med rier om natten, vannet ble tatt å på sykehuset.. spent på hvordan det blir denne gang
☆Monkey Business☆ Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Ja, bortsett fra at fødsel 2 startet på dagen og gikk mye raskere....
Bella Swan Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Nei, fødsel nr1 begynnte med veldig vonde rier, fødsel nr2 begynte også med rier, men eg kjente dem nesten ikke.
Bella Swan Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 gelmte å si at jeg hadde vonde rier i 10 timer før jeg fikk åpning, med nr1. Med nr 2 hadde jeg 3cm åpning før jeg i det hele tatt fikk rier.
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Ofte gjør de det fordi styrken på fosterhinnene vist nok er genetisk betinget slik at har man gener som gir skjøre fosterhinner er det stor sjangse for at alle fødsler starter med at vannet går eller det går tidelig i fødselsforløpet, og omvendt, at alle begynner med rier og vannet går sent/blir tatt. Og så klart det finnes unntak ;-)
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 Nei, fødsel 1 startet med at vannet gikk.. Fødsel 2 startet med rier og vannet ble tatt ved full åpning..Så her startet de forskjellig..
*panama* med to søte små Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 Nope.. Med nr 1 så gikk vannet og med nr 2 så begynte det med rier.. Må si d var myyye bedre at d startet med at vannet gikk!
rosa og en blå Skrevet 9. oktober 2007 #9 Skrevet 9. oktober 2007 ja.. bortsett frå at det gjekk 12 timer med nr 2 og 6 dager med nr 1.. frå første rie altso. )
1stor1liten =) Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. oktober 2007 litt forskjellig da altså.. er nok bare å se når den tid kommer. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå