Gå til innhold

Thermopose fra www.going.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har den?

Erfaringer?

Den er jo veldig prisgunstig i forhold til feks Odenwâlder...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte på å kjøpe den, synes den så god ut. Men så ringte svigermor å sa at hun ville kjøpe voksipose til oss. Så da ble det det i stede. Men kunne tenkt meg den jeg ja

Skrevet

Javel...

Jeg HAR voksipose, men syns den er for stor til vogna mi :/

Vil ha en mindre "nettere" pose...

Skrevet

Som suplement til voksi er den sikkert bra, men synes ikke den virket veldig varm eller lun. Er ikke en erstatter for dun eller skinn tror jeg. Jeg bestilte en pose men sendte den tilbake etter å ha sett på den. Altså ikke prøvd den ut.

Skrevet

Jeg har både thermopose fra going og voksipose.

Voksiposen er altfor klumpete og stor til vogna, så jeg bruker bare going.posen. Kjøpte den som går an å ta av nederste del m .h. p møkkete støvler osv. Er storfornøyd, har en gutt født i mars som er masse ute i all salgs vær, og han er bestandig varm og god, nesten for varm, så jeg kler på han for masse.. Så jeg anbefaler going posen på det beste!!!:)

Skrevet

*Hmmm*

Jeg leste på nettsiden deres at den skulle holde ned til omtrent 5-6 minusgrader, og da burde man kle på babyen ekstra klær?

Er dette omtrent som din erfaring Linn Alice?

Sliter også med at Voksi er for stor,og blir "klumpete"...Sukk...

Men satt igjen med følelsen av at going-posen er mer en slags "overgangspose" etter å ha lest på siden dems?

What to do? What to do? *hmmm*

Skrevet

Jeg har den og synes den ser fin ut, har bare brukt den en gang. det er jo bare å ta på en ekstra genser på. jesper er varm av seg

Skrevet

Huff

Nå har jeg "stappet" Voksien oppi vogna... Ikke god plass, men går sikkert noen mnd mens hun ennå er så liten.

Skulle så gjerne hatt en "nettere" varm og god vinterpose, men ikke til 2000 kr liksom...

Trodde jeg skulle få solgt Voksien, men d var ikke så lett...

Skrevet

Jeg har Odenwälder, og er kjempe fornøyd. Den er jo stor, men tar ikke noe plass. Den komprimerer utrolig........ Bør jo ikke ha på vintertøy i posen, da posen regulerer seg selv. Jeg har begynt å bruke den nå. Men den koster litt....Men absolutt verdt pengene.

Skrevet

Ja, ei venninne har også en slik, ser veldig bra ut :)

Men må jo ha penger først, og trodde jo Voksien skulle passe bedre...Så dumme meg kjøpte den uten å prøve :/

*angrer*

Skrevet

vi har den posen og er veldig fornøyd med den.og når det blir ekstra kaldt har vi saueskinn til å ha i posen og ullklær på snuppa:)gå for den du.sparer mye penge på en pose som er kjempe bra!

Skrevet

Ja...

Tenkte jo å ha vogskinn i vogna, under posen, uansett...

Og kler jo ytterklær på henne når vi skal ut da,må jo det. Ikke ofte det er mange kuldegrader her ute på kysten heller :)

Spørs om jeg ikke ender opp med den posen, får se hvordan Voksien funker nårjeg har vent meg til den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...