Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Da jeg var 18 var dette siste mote og dødskult, men ikke nå etter 15 år og jeg er gravid,de på sykehuset er sikkert vant til dette, men jeg syns det er så flaut med tanke på når jeg skal begynne å amme og den tattisen lyser opp over hele puppen,så harry liksom...må man sitte i bar overkropp dne første gangen man skal lære å amme?eller kan man ha en f.eks ammetopp som en bare løfter ut tuppen og slipper å blotte hele greia....eller jeg kan prøve den andre puppen først..hehe. å som ejg angrer på den dumme tatoen...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Hei. Vær stolt over tattoveringen din du. De har sikkert sett mye værre på føden.!! Hvis ikke du er helt fornøyd med motivet kan du jo forandre litt på det da:) Jeg tattoverer selv og synes det er fint,uansett alder. Det er kunst,seff ikke alle motiver som er like fint men det går an å gjøre noe med senere:) man sitter ikke i bar overkropp..barnet får pupp rett etter fødsel og da har du vel sikkert på deg en sykehus skjorte. du kan selv velge hvilken pupp du vil gi:)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 hehe...du må nok bruke begge puppene dine,den eine bruker du etter den andre sånn ca...vist du sitter på cafe og den uten tatoo er "tom" for melk så må du jo bruke den men eller den med melke spreng,vist du e heldig kan det jo vere rett pupp du må bruke på rett tid,vist du skjønner=) men ja...du kan bruke slike ammeklær som bare tuppen kommer ut på
lille stjerne Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Kan ikke svare deg.. men som du sier, på sykehuset har de nok sett mye verre ting! "Tattiser" er vel ikke alltid like passende, men det viser da at du hadde litt tæl! Selv har jeg kjempelyst på en stor tatovering, men tør ikke.. så jeg synes ikke du skal skamme deg! Vær stolt av særpreget ditt du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå