Allybeen ♂ ♂ ♀ Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har en 3åring, og lurer på hvordan det kommer til å bli med nr.2.. Har ikke planlagt å få flere enda men lurer litt på hvordan det blir. Syntes det er mye stress med bare en, og planlegger derfor å vente lenge med nr.2, slik at nr.1 klarer seg mye selv.. Men har også hørt at det er lettere med nr.2... Hva mener dere??
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Ja det er lettere fordi man er mer rutinert, men hvor mye lettere kommer nok an på type barn. Jeg synes det var utrolig mye enklere med nr 2, men han var også en sovebaby, nå som jeg er enda mer erfaren og har nr 3 synes jeg det er mer slitsomt igjen fordi nr 3 er veldig, veldig krevende! Men likevel lettere enn førstegang fordi man har en helt annen ro over seg :-) Jeg for min del synes endelganger det er enklere med to barn som kan leke sammen enn bare ett hvor man som foreldre må trå til mye mer og har ungen hengende etter seg i større grad.
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Mye lettere ja. Alt går jo av seg selv nå. Er mye mer selvsikker.
Allybeen ♂ ♂ ♀ Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2007 Fikk litt panikfølelse nå! Hehe! LItt redd gutten min skal bli FOR stor. Vil jo han ikke skal være for stor til å leke litt med nr.2 heller.. Men jeg ikke sammen med faren til. nr1 lengre, og min nye kjæreste har jeg bare hatt i 5 mnd.. så må nok vente en stund uansett ja.. Nr.2 kommer vel når det er meningen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå