babylu er blitt mamma:) Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 åååh jeg gleder meg så veldig,noen som vet om det lønner seg å spise litt sukker så babyen er aktiv under denne ultralyden også?
line_n & sara Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 ikke spis sukker! rører babyen på seg for mye, får man ikke så fine og klare bilder! ta heller med litt sjokolade eller brus i tilfelle hun/han ligger litt dårlig til for å ta bilde (noen ligger desverre med ryggen til!) da kan det være greit å gi babyen litt energi! gled deg! det er kjempegøy!!
Lillegull2008&2010 Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 åååhhh... jeg er så misunnelig.. har så lyst, men skal vi betale så mye for litt show liksom.. ja det frister veldig, men uff.. Prøver å finne en plass hvor det koster under 1000 lappen, men finner ingen på østlandet..
line_n & sara Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 carma! har du bil, kan jeg anbefale kvinnedoktoren på nøtterøy! koster bare 800, og du får en full sjekk! han tar seg goood tid, og du får med både bilder på papir og dvd med bilder og filmsnutter!
Lillegull2008&2010 Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 oiiiii, ja har bil. Det hørtes jammen kjent ut og, så da er det vell ikke langt dit... Jippi....... tusen millioner takk for tipset!!!!!! kanskje det blir 3D UL på oss :
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Carma: Jeg vil absolutt anbefale Kvinnedoktoren på Nøtterøy!!!! Han er kjempeflink, rolig, behagelig, bruker god tid (Vi var der inne en time) betalte 800 kr, fikk dvd med mange bilder og videoklipp pluss noen bilder på papir!!! Han er super!!!!!
smuppemor Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 Noen som vet om det finnes noe slikt i nærheten av Ålesund?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå