Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 min har bare småe dupper på dagene,ganske slitsomt,får ikke gjort så mye i hjemmet heller da...så skal han ha mat minst annenhver time,enda jeg gir bare mme,trodde det var mer mettende enn morsmelk...vil gjerne ha innspill fra andre med erfaringer på dette området..??lurer også på om barn sover bedre ute,og hvor langt ut på vinteren kan man la de ligge ute,før det blir for kaldt? takker for svar:)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 samme her....babyen min er 1 mnd i morgen,han sover lite på dagen og vokner hver andre time om natta....Han for mm og han sover bedre ute.Jeg tror barn kan sove ute helt til det er -15 ute....
alva** fødeklar Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Min gutt er 5 uker og har de siste ukene begynt og ha lengre våkne perioder. Han sover til 9-10 om morgenen, har da fått mat, morsmelk, et par ganger i løpet av natten. Får mat igjen når han våkner og er vel da våken ca halvannen time før han sover 1-2 timer. Så er han våken en stund igjen før drømmeland kaller.. Sånn går no dagan =) Vi går lange turer hver dag (har hund) og etterpå ligger junior ute i vogna si og sover.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Mini er nå 2 mndr men har oxo värt slik, sovet små dupp om dagene og våknet ofte om natten...han fikk mm.. Det var slitsomt... Nå begynner vi såååå smått å komme inni en slags rutine... Han våkner mellom 7-8 på morgenen, morgenstell, pupp og leker litt og da er han trött igjen så han sover en liten dupp. I 11-tida går vi og triller en times tid ca... Da sover han i vogna i gangen eller på balkongen etterpå, ca1-1,5 time. Får pupp når han våkner, da er han våken et par timer, sovner igjen, sover 30-45 min. Etter det er han våken eller muligens sover en gang til , liten dupp i 18.00 tida på kvelden. Bading og kos i 20.00 tida og senest kl 21.00 skal han väre i seng, han kan ligge der i over en time og se rundt, småsutre litt men sovner etterhvert.. Mini her liker å väre ute, han sovner med en gang vi kommer ut...tror frisk luft gjör han godt..hjelper på sövnen.. SÅ bare stå på det blir bedre etterhvert...er slitsomt med lite sövn ja...har god erfaring selv.. Lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå