Gå til innhold

Trenger en oppmuntring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er startet på uke 15 og har blødd i 10 dager. Litt friskt og litt gammelt hele tiden. Skal på ny ul i morgen for ny sjekk.

Legen på sykehuset sier at jeg går med truende abort og det kan gå begge veier.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender alle lykkeønskninger til deg!!!Og håper alt går bra:)

Skrevet

Ønsker deg lykke til og krysser fingrene for at dette skal gå bra!!

Klem fra meg :)

Skrevet

Takk for lykkeønskninger. Kl 12 skal jeg på ul. Har ikke blødd siden i går så kanskje det er lov og håpe på at det stopper nå. =)

Skrevet

Lykke til og håper at alt går bra ;) Gi oss en tilbakemelding når du har vært der og vet litt mer.

Klem

Skrevet

Lykke til;) Håper at alt går bra med deg og barnet, du må holde oss oppdatert!!

Skrevet

Uff...lykke til!!!! Ønsker deg allt godt.

Du må ligge... det ville jeg gjort. Går utfra du er sykemeldt?

Skrevet

Nå har jeg vært på sykehuset. Legen i dag var veldig hyggelig, en dame. Hun sa at alt var bra med barnet men jeg har en forrliggende morkake. Men ikke helt foran, så den har mulighet til og trekke seg oppover. Evt blir det ett ks. Alt kommer til og gå bra mest sannsynnlig.

Heldigvis for det.

Skrevet

Håper alt går bra videre! Vet alt for godt hvordan det er å blø og være engstelig hele tiden. Kjempefint at du fikk en slik hyggelig lege med en såpass oppmuntrende beskjed :)

Skrevet

Ja man blilr veldig engestelig av og gå sånn som dette. Gleder meg veldig til januar for da er sannsynligheten for at ett liv kan reddes i det minste.

Skrevet

Så bra da !

Det kommer helt sikkert til å gå bra :)

Er jo en del som har blødd en del pga morkaken, og som har fått friske fine barn, så du har jo alle odds med deg ;)

Skrevet

Det var godt å høre at det var gått bra! Det vil helst gå bra men vi er naturlig nok bekymret for at noe skal gå gale veien. Masse lykke til videre :)

Stor klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...