amy_de Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg er nettopp ferdig med å bestille årets julegaver fra www.unicef.no. Gjør det hvert år, men i år hadde de fått så mye fint at jeg må dele det med noen silkevesker, alpakkaullskjerf, ullsjal + masse fine kort og leker til barn! I tillegg gjør det veldig godt å tenke på at pengene mine går til noe fornuftig, støtter rettferdig handel og sysselsetter kvinner og lokale håndverkere rundt om i verden i tillegg til at overskuddet går til å hjelpe barn. Visste du at for bare 90 øre kan unicef sørge for en vaksine som immuniserer et barn mot polio? Kikk innom sidene da vel! (Litt i det idealistiske humøret i dag) Ha en fortsatt fin høstdag alle sammen!!!
mor.monsen Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Lurt! Jeg har bestilt alle mine julegaver fra www.gaversomforandrerverden.ni. Det er gjennom kirkenes nødhjelp. Der kjøper man griser og kyllinger bl.annet...
Smånetta 14.mai Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Kjempesmart. Her blir det mye hjemmelaget, men også kort fra unicef. I fjor hadde de eller kirkens nødhjelp ensånn geiteaksjon. Lurte på å kjøpe ei geit til niesa mi hvis det gikk an fortsatt. Hun blir uansett ikke glad for noe, så en gave som hjelper andre er det beste jeg kan gi.
mor.monsen Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Det går! Bruk linken over... de har utvidet utvalget nå. De har griser, kylinger, trær, symaskin, sportsutstyr, geiter....
dritgrei hei hei! Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 ha ha ha " når du ikke blir glad uansett, så får du ei geit" det er fint! Vi ga bort geiter og griser og kyllinger i fjor, og gjør nok det i år også tror jeg :-)
Lejonet Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Var inne og så der. Så mye fint for både store og små! takk for tipset - det blir nok gaver derfra i år ja!!!
*3 gutter i hus* Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 noe gale med denne siden???? kommer ikke inn jeg :-(
amy_de Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. oktober 2007 Skulle ønske jeg klarte å lage ting selv jeg og! Ikke så veldig god på håndarbeide dessverre. Eneste blir nevøen min på 2,5 som får et papp-tog til å henge på veggen med bilde av alle i familien i "vinduene" mens han sitter i førervognen. Og hjemmelagde kort. Synes det er koselig å pusle med nå som jeg har tid (er i permisjon) Og blir mer og mer glad i å gi bort ting som er litt annerledes eller har en mening eller historie bak seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå