-Mariposa- Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Kom igjen folkens! Join Frøkna og Bare Ine og skriv dere på treningslista Mandag: Frøkna - 60 min spinning Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag Lørdag Søndag
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Kom igjen folkens! Join Frøkna og Bare Ine og skriv dere på treningslista Mandag: Frøkna - 60 min spinning Bare Ine -.gikk ned fra Fløyen.. hehe... tar på det også! Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag Lørdag Søndag
-Mariposa- Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2007 Mandag: Frøkna - 60 min spinning Bare Ine -.gikk ned fra Fløyen.. hehe... tar på det også! Tirsdag Onsdag Frøkna - Funk (dansetime) 60 min Torsdag Fredag Lørdag Søndag
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Du er flink, Frøkna! Bare Ine har vært syk denne uken... ikke treningsvennlig det! Må ta det igjen! Kanskje vi skulle gått opp Fløyen sammen en dag?
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 Mandag: Frøkna - 60 min spinning Bare Ine -.gikk ned fra Fløyen.. hehe... tar på det også! Tirsdag Onsdag Frøkna - Funk (dansetime) 60 min Torsdag Glajent@ - Kampsport og fotball 2 timer Fredag Glajent@ - Løpetime 45 min Lørdag Søndag
-Mariposa- Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. oktober 2007 Huff jeg har vært slapp denne uka, men eksamensstresset gjør at jeg ikke føler jeg kan ta meg tid til trening... Får prøve å organisere uka litt annerledes neste uke!
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 Mandag: Frøkna - 60 min spinning Bare Ine -.gikk ned fra Fløyen.. hehe... tar på det også! Tirsdag Onsdag Frøkna - Funk (dansetime) 60 min Torsdag Glajent@ - Kampsport og fotball 2 timer Fredag Glajent@ - Løpetime 45 min Lørdag Søndag Glajent@ - Kampsport og fotball 2 timer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå