Gå til innhold

ikke lenge til JUL!!!!!!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gleder meg så sinnsykt til jul... det er den størtes høytiden for meg... Noen andre som gleder seg å?

Noen som har begynt med julegaver enda?

Å noen som har noen tips til hva man kan kjøpe i julegave til en gutt som blir 6 mnd i desember? sliter litt med å finne ut hva vi skal ønske oss til han, å hva jeg og pappan hans skal kjøpe... !!

takk for tips.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg skikkelig jeg også. Er sykmeldt nå og har liksom tid til å forberede litt. Julegavene er jeg godt i gang med. Over halvveis i allefall :o)

Gave til gutt på 6 mnd...hmmm....er det ikke noe du savner da? Noe du har tenkte at "DET skulle vi hatt". Noen tips kan være leketeppe til å ha på gulvet, speil på hjul (rullespeil . var veldig poppis da gutten min var liten), bøker i Den Store Hvite serien (godnatthistorier osv), klær, typiske "dåpsgaver", babygym...det er veldig vanskelig syns jeg. Husker ikke hva gutten min fikk sin første jul, jeg....hmmm...han var 6 måneder han også.

Skrevet

Kom på noen flere tips...babysang (slags gruppe man går i og synger og danser med babyen. Var veldig artig) og babysvømmekurs.

Skrevet

over halvveis ja... huff, nå blei jeg stressa.. har LITE penger, så derfor har jeg ikke begynt med gaver enda.. men takk for tips til gavner til gutten vår.... :) tenkte på babycall og tripptrappstol, det er det eneste hittil...også kanskje gåstol... men godnatt historier er jo topp da =)

Skrevet

Tripp trapp stol er jo gull, det fikk jo min tass også :) Den er i bruk enda, han er 5 nå :o)

Skrevet

veldig kjekt!!!!!! :)

Skrevet

Siden småen vår er nesten 2 mnd til jul og vi egentlig ikke mangler noe til henne da (sikkert) Så kommer vi bare til å sette inn penger på kontoen som vi skal opprette til henne. Like greit det som å bruke de på "tull"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...