askeladda Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Gutten min på 4 måneder har ikke all verden enda. Et leketeppe, noen kosedyr, og så vidt noen andre babyleker. Det meste kjøpt av andre enn meg. Regner med at han får en haug til jul, men er jo litt igjen til det.
Turid Laila Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Samme som deg, han er 3 mnd og leker bare med babygymmen og en rangle med tre hjerter i en ring. Hender han leker med en sånn lenke satt sammen av rundinger og trekanter som man kan ta fra hverandre, men han skjønner jo ikke hvordan han skal det da, så han har bare en av ringene i hånda av gangen og spiser på de. Renger med han får en del til jul så investerer ikke så mye penger i det nå akkurat..
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 nja..mini er 6 mnd men har ikke så mange leker enda fordet..han har en kosebok,en rangle,gåstol med leker på,og diverse andre småleker..han er ikke så interessert i de,liker heller det han IKKE får lov å leke med.. hehe
Mrs. Bouquet Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Ja, og så mange leker det har kommet i hus (mest fra meg) på 8 mnd. så lurer jeg på hvordan det ser ut når hun er 4 år.
Diva Muffin Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Hun har så det fyller en 45 liters plastboks, pluss en gym. 5,5 måneder gammel.
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 JA! ;-) Men så er han nr 3 da. Han blir snart 4 mnd og har så mange at vi har gitt bort litt og rett og slett kastet litt som var litt ødelagt/slitt. Dessuten er min erfaring at mine unger foretrekker litt leker som er beregnet for større barn når de blir en 8-10 mnd og oppover fremfor typiske babyleker fra Fisher Price osv. De har f.eks aldri giddet å leke med Little People ol, de vil ha metallbiler, gravemaskiner, bøker, puslespill, duplo, klosser osv. Og vi har mengder av alt siden vi nå har 3 gutter :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå