Gå til innhold

Hva kjøper dere til jul til smårollingene da?


manonym

Anbefalte innlegg

Er min første dette her så har ikke peiling på hva vi skal kjøpe, eller hva vi skal ønske oss til han fra andre...

 

Og gir dere noe fra h*n til tanter, onkler, besteforeldre/oldeforeldre???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja nå skal du høre...

 

Til Hedda skal vi kjøpe sykkelsete+hjelm til jul. Det er en ting som vi vil kjøpe uansett, og da kan vi like gjerne gi det til jul.

 

Fra mommo og moffa skal ho få bilstol -deres fantastiske forslag!

 

Fra bestemor har vi ønsket gåbil

 

Fra bestefar og familien hans har vi ønsket megablocks-klosser (fra toys`r us).

 

Hedda kommer til å gi bildekaldender til sine besteforeldre og faddere.

 

Til tanter og onkler gir ho gave sammen med oss.

 

Og til fettere og kusiner kommer det til å stå bare Hedda`s navn på lappen.

 

Så her er planene klare! Hva vi selv ønsker oss eller skal gi andre, det aner jeg ikke! Barna først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, bilstol du, ikke verst!=)

 

Har tenkt litt på slik bildekalender jeg også! Vet du om hvor man kan kjøpe det? Noen som er ekstra fine eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt å bestille kalender fra fotoknudsen.no Der kan en velge mellom mange ulike design. Kalenderen er på ekte fotopapir -mange andre er bare på vanlig papir og det er langt fra så fint! Og prisen på 119 kroner er slett ikke gal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei,kalender er kjempe fine,vi har bestilt der og besteforeldrene og oldereforeldrene hans skal få det til jul fra han.

 

mammaen til en sønn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå så jeg at prisen på 119 kroner er for sånne små kalendere, de store i A4 størrelse koster 199 hvis en kjøper 3 eller flere. Men fortsatt grei pris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synst nå det er mye jeg da, om det blir i tillegg til andre ting. Vi kjøper jo presang til våre foreldre for ca 300 kr, og vist vi da skal bruke 200 kr til fra gutten vår så blir det litt dyrt.

 

Og ja, vet at andre sikkert synst vi bruker lite penger, men er ikke alle som har så mye å bruke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men godt forslag, hadde hatt veldig lyst til å kjøpe noe slikt.=) Såg at innlegget virka litt krast, men det var ikke meningen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei herreli! Det er jo stor forskjell på hvor mye en kjøper gaver for!

Hos oss har det desverre tatt litt av, så vi kjøper alltid for altfor mye.

 

Hvert år sier vi til hverandre at "neste år bruker vi ikke så mye penger på julegaver dere", men så gjør vi det allikevel. Går med mange tusen i julegaver, og egentlig har vi ikke råd til det men det bare blir sånn...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det hos oss også, det har tatt litt av.

Men foreløpig pleier jeg å gå i pluss:)

 

Jeg har også lyst å lage kalender til besteforeldre og tanta mi som er som 5. besteforeldre å regne. Tenkte å gjøre dette sammen med søsteren min og sønnen hennes. Visste ikke at FotoKnudsen kunne hjelpe med slikt, så det var et godt tips!

 

I familien min pleier vi å være flinke å skrive ønskelister, så blir det ikke så mange "unyttige" gaver, om dere skjønner.

 

Snuppa skal ønske seg tripp-trapp eller bilstol fra besteforeldrene.

Og strikkegenser fra farmora.

Så har vi tenkt å ønske henne litt solide treleker og kanskje litt klær.

 

Vet ikke helt hva vi skal gi henne, tror ikke det blir noen store greier, hun skjønner jo ingenting av det ennå. Og hun har jo i stor grad alt hun trenger.

 

Husker at fetteren, som også er født i februar, var mest opptatt av alt papiret den første jula hans. Koste seg i papirhaugene og kikket nesten ikke på lekene som ble pakket opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...