Gå til innhold

kan noen legge dette på skravle for meg..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har så lyst på en baby til..men....se litt på situasjonen vår...:

jeg er ikke i jobb,da vår lille er snart 7 mnd gammel.sambo tjener nok til at vi klarer oss i mnd,har ikke så mange utgifter,mobil,billån(som ikke er så mye),husleige+strøm(vi leier leil..).

vi må jo da selvsagt få oss noe større,om vi skal ha en til,siden lille skal ha sitt eget rom da,nå ligger han inne med oss.

sambo tjener vel en plass over 20 000 i mnd,har en ekstrajobb ved siden av..så vi klarer oss godt i mnd..+ at om vi får en til får vi jo en ekstra barnetrygd og kontantstøtte når lille er over året,om vi ikke bestemmer oss for å ha h*n i bhg..

misforstå meg rett,vi er jo ikke verdens rikeste og jeg skjønner jo at det blir mere utgifter med et barn til..men skal man alltid tenke på penger da?

hva tenker dere om denne saken ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde fått et barn til.

Skal man bare tenke penger vil det aldri passe. Så lenge man ikke havner under fattigdomgrensen da. Lite penger har vel alle i en periode. Denne økonomien er jo ikke livsbetinget, men bare en liten del av denne perioden i livet. Du kan jo alltid begynne å jobbe igjen om noen år. Så barna lider ingen nød.

Skrevet

hvorfor kan du ikke legge det inn på skravle selv?

det har jeg alltid lurt på,hvorfor må alltid noen andre gjøre det for dere?

får sikkert kjeft av noen nå. men det er ikke for å kritisere. lurer bare på om det er en grunn til det.

Over til det du skrev om. hvis dere får en liten til,så har dere min støtte. mange tenker penger penger penger. Men dere klarer dere hvis dere går inn for det,og det skulle ikke være vanskelig.

Jeg føler at jo mer penger man har,jo mer bruker man. (sløser alt etter som).

Skjønner du? tror det viktigste er jo om dere bor under tak og har mye kjærlighet å gi...stå på!

Skrevet

jo jeg skjønner deg...men jeg er bare redd..vet ikke helt hva men..håper ikke jeg er til bry for noen med dette.

:(

HI

Skrevet

er jo ingen som svarer på skravle.men men.for å svare på det en spørte om der inne da,jeg fikk engangstønad med nr1 så det sier seg selv at jeg ikke har opparbeidet meg grunn for svangerskapspenger...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...