Torpekjærringa Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Hater reklame som fyller opp postkassa ( skriv på, jenter !!
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Er du gal? sier jo ikke nei takk til ikea og hm katalogen hehe Synes det er ganske greit med reklame jeg da, får man sett litt tilbud på kyllingfilet og kjøttdeig o.l.
Torpekjærringa Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2007 Ikea kan du bestille alikevell vettu ;o) og H& M er du vell kunde - så det blir adressert post ;o) men kilovis med reklamepapir som går rett i papirsøpla - NEI TAKK !!
Diva Muffin Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg skriver meg på. Tenk at jeg skal betale for å få lov å kaste papir folk fyller postkassa mi med, enten jeg vil det eller ikke! Og hvor ble det av "miljølandet Norge"?
Sunniva- og Majamamma Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Skriver meg på med en gang! Ufattelig at det er LOV å ukritisk sende ut tonnevis med søppel i "miljøbevisste" Norge. Kom igjen, jenter, nå kan vi gjøre en innsats for miljøet her!!!! :-)
Torpekjærringa Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2007 supert jenter ) kom igjen !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå