Gå til innhold

Mannfolk altså...........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min skal levere storebror i bhg før han drar på jobb, slik at jeg slipper dra lillebror ut tidlig på dagen nå som det begynner å bli kaldt. Ja, nok om det.

I dag har han som vanlig glemt ting som må sendes i bhg, slik som f.eks utedress.. Herregud, har vært i bhg med det nå.

I tillegg kom han i morrest og spurte etter bukseseler til storebror. Han er tynn, så det meste ramler av. Så ideen var god, men hallo, hvem har bukseseler på ei joggebukse... Da måtte jeg opp å finne klær. Hjelpes meg... Tror vi må tilbake til ordningen at jeg leverer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, det er litt morsomt også. Gubben har en lei tendens til å la alle luene være igjen i bhg, akkurat som alle hans egne jakker ligger igjen i bilen eller på jobb (det var jo varmt, så trengte ikke jakke???). Og siden det alltid er jeg som leverer, men vi deler på henting, så syns jeg det er greit å få beskjed om det dersom hun har brukt byttetøyet i bhg så jeg kan ta med nytt. Det finner jeg som regel ikke ut før jeg skal putte matboksen i sekken og finner en pose med vått tøy. Ooooj, da er tida knapp!!

Skrevet

Dette går seg til,da vet du.Bare la mannen din få gjøre dette noen ganger uten at du legger deg for mye opp i hvordan han gjør det;)).

Vanlig med bukseseler på joggebukse er det vel ikke,men det hadde vel ikke gjort så mye*smile*.Gubben prøver i allefall,he he.

Utedress er kanskje noe som kan henge i barnehaven med mindre den var så skitten at den måtte vaskes selvfølgelig.

Dette ordner seg skal du se,la bare gubben ordne og du må lukke øynene litt og slippe kontrollen.

Mvh

Skrevet

Godt skrevet mamma`n til Nestor.

La mannen få prøve selv, han har tiltaket i hvertfall.

Vær glade for at dere har menn som er der, er ikke alle som har det:o)

Skrevet

Her i huset leverer også mannen storbror i bhg. hver dag, og jeg pleier å legge frem tøyet han skal ha på seg til neste dag på badet. Ting som skal med i bhg legger jeg i gangen, og sier fra om:) Kunne sikkert la han styre med det selv og finne ut av det selv, for å slippe at jeg kontrollerer, men han sier at han setter sånn pris på at klærne er lagt fram, så han slipper og tenke på det om morgenen, så derfor gjør vi det sånn:)

Skrevet

Hehehe synes nå de er litt søte jeg da :) her for en uke siden hadde min kjære sendt snuppa i barnehagen i møkkete joggis FULL av blåbærsyltetøy og sand fra dagen før. Jeg fikk jo nesten sjokk når jeg kom å hentet henne å så at hun hadde på seg den (jeg hadde jo slengt den i skittentøyet dagen før) fikk til svar av han "jamen hun blir jo så skitten i barnehagen likvel!?"

Må jo smile litt selvom man blir matt hehe :)

Skrevet

Hehehhee, *nikke gjenkjennende*.

Jeg har funnet ut at øvelse gjør mester, og la sambo pakke sekk\levere småtten med ikke altfor store tidsmellomrom av gangen. Da "ser" han lettere hva som skal være med og ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...