Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Etter å ha sett innslaget på NRK for en ukes tid siden jeg vi blitt veldig i tvil om vi skal gjennomføre planlagt 3d-ultralyd i slutten av oktober eller om vi skal avlyse timen. Hva tenker dere om dette etter å ha sett programmet? De konkluderte jo ikke egentlig med stort, men man vil jo ikke utsette babyen sin for noe heller.. Vanskelig.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har hørt at det annå ikke er bevist at barnet tar noe skader av ul.. Noen som har hørt noe annet????
*~2barnsmamma~* Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har vært på 4 UL tilsammen, og det ser ikke ut til at lillegutt har tatt så mye skade av det akkurat!=) Dette er UL som legene har anbefalt meg pgamulige komplikasjoner, og jeg tror ikke de ville anbefale meg å gjøre noe som kan skade babyen min! I det brevet jeg fikk fra sykehuset ang rutine-UL, sto det at UL var ufarlig, og at INGEN undersøkelser/forskningsresultater så mye som tyder på at det kan være skadelig for fosteret! Så jeg tror du kan ta det helt med ro. Dra på UL og nyt synet av den lille i magen!=) Lykke til!
2 tette - med flette Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har vært på 5 ultralyder og skal på en til.. Nå er dette kontroller da, ikke pga nysgjerrighet, men om det hadde vært skadelig for barnet så hadde de vel ikke kalt meg tilbake på ultralyd så mange ganger ?!!
Athina' Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Har vært på 8 ul så langt(inkl en 3D) og skal på en til, og det er ingen indikasjoner på at noe er galt med gutten min nei :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå