dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 da sparte jeg den testet... da blir det IVF neste:-) skal ringe inn etter 12. lykke til dere andre 40`ere!!og Turbo!!
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Synd at den tanta dukket opp altså... Takker for lykkeønskninger, men den kommer nok her også i løpet av uka. Har masse mensmurringer nå i alle fall...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Det var dumt, men så bra at du har noe å se frem til. Da krysser jeg fingrene for deg, håper at spiren sitter ved hjelp av IVF
Jelly Belly Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Uff, det var virkelig kjipt!!! Men godt det snart er IVF-time.. Da sitter nok spira skal du se!!!
*Mysillen* Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Du skal se du får bruk for den testen om ikke så lenge likevel... Bestilte 3 tester i går jeg....Må jo teste før jeg begynner med sprøyta...Så må vi jo teste på rugedag 14 Du skal se det blir bra Dollypopp Vi 2 skal lage bebiser til jul vi klemz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå