Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Hvor gamle var de da de begynte å gå? Min eldste var en bedagelig type som ålte seg rundt og ikke gikk før han var 14 mnd. Minsten ålte seg fremover fra 6 mnd og begynte å krabbe skikkelig da han var 7,5 mnd. Nå er han nesten 9 mnd og går langs bordet og sofaen... Når kan jeg forvente at han går? =)
Allybeen ♂ ♂ ♀ Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Gutten min begynte å krabbe da han var 7 mnd, og begynte å gå da han var 10 mnd =) Så sikkert ikke lenge til han slipper seg
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Snuppa gikk sin første lille meter når hun var 8.5 mnd 9 mnd gikk hun sånn tålelig bra og ved 10 mnd kunne hun gå bra.. På etårsdagen løp hun rundt hehe..
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Våres to (mine to eldste da) unger høres ofte så like ut at det nesten er morsomt! :-) Min eldste var også treg og bedagelig av seg, mens mellomste hadde hastverk, det har mini også. Mellomste begynte å åle seg da han var 4 mnd og krabbet på alle fire da han var 7 mnd, da satte han seg opp og reiste seg opp også med et par dagers mellomrom, men han begynte ikke å gå rundt ting før han ble nesten 9 mnd. Da han var rundt 9,5 mnd tror jeg det var, begynte han å reise seg opp fra midt på gulvet (altså uten å holde seg i noe) og fra han var 10 mnd begynte han å ta noen skritt og ved 10,5 mnd gikk han relativt stødig :-) Skal se han racer rundt snart! :-)
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 begge mine krabbet tidlig og gikk tidlig. krabbet ved ca 7mnd og gikk mellom 10-11mnd. Så det kan gå fort det:)
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 Spennende! Gleder meg... Har også lagt merke til at våre er like, Alva. Det rare med mine to er at begge er store gutter. Minsten er over 10 kg allerede... Er ikke din mellomste relativt liten?
Bella Swan Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 Gutten min krabbet da han var 6 1/2 mnd, men gikk ikke før han var 14mnd.
Babyfacepsycho Skrevet 9. oktober 2007 #9 Skrevet 9. oktober 2007 Tulla begynnte og reise seg opp etter ting når hun var 6 mnd. Når hun var 6.5/7 mnd begynnte hun og gå langs ting. Nå er hun snart 9 mnd og jeg håper hun snart kan begynne og gå. Slepper seg litt innimellom, men ramler etter noen få sekunder. Øver seg på og reise seg opp mitt på gulvet, men har ikke fått det til enda.
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #10 Skrevet 9. oktober 2007 Jo, han er liten, 1,5 strek under snittet på høyde nå, tror han var ca 10 kg og 76 cm på 1 års kontrollen, nå er han 3 år og 94 cm og 15 kg, men begge, eller alle tre, er noen skikkelige plugger da, ikke tjukke, men muskuløse, bredskuldrede osv.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 9. oktober 2007 #11 Skrevet 9. oktober 2007 Min var tidlig ute med alt,hun krøp når hun var 6 mnd,og reiste seg når hun var 7 mnd.Og jeg ventet at hun skulle gå alene tidlig,men hun turde ikke å slippe seg.Så hun gikk ikke før hun var 13 mnd.
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #12 Skrevet 9. oktober 2007 Takk for svar alle sammen =) Er jo samme når han går, men det er mye mer praktisk når vi er ute, syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå