Kirsebæra Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 bhg til elias... jeg er hjemme for jeg har høstferie og driver å ommøblere og slikt...sambo leverer elias i bhg og idag skal de til legen klokka elleve....så ringte han å sier at han kommer hjem med elias for de hadde ringt å sagt at han har feber...men ikke noe mer så prøver jeg å ringe de for å høre hva som feiler han, men nå tar de ikke tlf....kanskje jeg bare er lit overhysterisk mamma nå, men elias har så skjeldent feber at de gangene han har det så blir jeg redd...
Dotten Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Alt er nok helt i orden... Det hender jo at "ingen hører" telefonen, eller at de ikke har anledning til å svare... Snart kommer nok sambo hjem med Elias, så ser du at alt er i orden. Masse god bedring til lillegutt
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Kan du ringe en annen avdeling og be de sette deg over,evt. at de går over og ser etter de? Lykke til og god bedring! Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå