Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Er det vits og gå til lege med sånt??? får jo ikke akkurat sovetabletter og hva kan hjelpe??? eg vokner i tre fire tida og går på do,får ikke sove igjenn før i 6 tida og da skal jo heile huse opp om ein halv til ein time:( klikker snart!!! drikker bare to til tre kopper kaffe og det er om morgonen så det er ikke det heller! hva kan hjelpe? eg skjønner ingenting:(
Freba - jente08+termin 04/11 Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har det HELT likt som deg. Jeg er 13 uker på vei og skjønner heller ingen ting fordi jeg har sovet som en stein før jeg ble gravid. Nå må jeg opp rundt klokken 2 for å gå på do. Deretter våkner jeg i 4-5 tiden og ligger våken et par timer før jeg sovner like før vekkeklokka ringer. Arrggghh! Det er utrolig irriterende. Man sier jo alltids at gravide er mer trøtte, men jeg hadde aldri trodd at det var fordi man ikke får sove på natta....
Lille`mor & lillebøll Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Ja,nå får du øvd deg på hvordan det blir når barnet kommer ut;) Hadde det sånn de 4 første mnd,men nå i 5 mnd så har det gått over...men tiden med og sove lenge om morraen kan jeg bare glemme:(
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 hehe...ja. eg har ein på tre år som ikke har sovet skikkeligt før nå...sover enda ikke natta igjennom=( det er grusomt! så og være våken om natta er min spesialitet..hehe.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 men eg trenger lissom og sove når sønnen endelig sover=( men neida!
ragnhild! Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Å så godt å høre at d e leir som plages å ikke bærre æ.. kan legg mæ i normal tid oxo våkna æ etter nån tima å da får æ ikke sov meir.. irriterende... føl liksm at æ aldri e utkvilt,slitsomt... men men..
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg er litt over 18 uker og har det ikke spesiellt godt om natta jeg heller....=0( Har puter litt her og der som skal støtte....( som detter på gulvet under natten)...... ..er også oppe ca. 2 ganger hver natt og tisser og etterpå ligger jeg leeenge våken før jeg klarer og sovne igjen........ Huff! Men, men...det er visst sånn det er når man er gravid..............
nungo Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 Har vært plaget med det samme i snart 6 uker nå og vet ikke hvor lenge jeg holder til det; kjenner at det tar på. Jeg legger meg gjerne 21:30 eller senest 22:00, men våkner rundt 3 eller 4 og da får jeg ikke sove noe mer. Jeg er i uke 27 nå, så det er fortsatt lenge til permisjonen begynner. Vi ståropp kl. 6 og jeg har ikke legge meg nedpå i løpet av dagen med full jobb og en jente på 3 år, som jeg stort sett er alene med på etermiddagen. i natt har jeg vært våken siden 02:30!
milla-lilla Skrevet 9. oktober 2007 #9 Skrevet 9. oktober 2007 hehe-skjønner de fleste har sammme problemet. har det samme selv. passe på ikedrikke mye/i det hele tatt de to siste timene ca.-før leggetid. det hjalp. men sover "lettere" er vel en prosess som er forbundet med det å skulle stå opp om natta-når babyen ER her:o) mange synes det er deilig å some med puter rundt magen-jeg sover (foreløpig best) på min venstre side. he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå