Gå til innhold

Avent håndpumpe eller elektrisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med å få tømt puppen tror jeg.. har håndpumpe, men usikker på om jeg får det helt til.. får ut noe... men hjelper det med elektrisk? og hvem? Avent sin siden jeg har flasker... eller er noen andre mye bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri brukt annet enn Avent sin håndpumpe.... så vet ikke om de elektriske er mye bedre, men kanskje de "suger" på en litt annen måte?? Jeg fikk i hvert fall ut masse med håndpumpen :)

Lykke til!

Skrevet

Får ut noe, men ikke så mye på den puppen som er litt treg... selv etter lang oppvarming! Fikk ut greit før da... så lurte på om den elektriske er mer effektiv liksom..

Skrevet

har aldri prøvd hånd pumpe. men syntes den elektriske til avent var dødsdårlig. så kjøpte meg ny. den heter basson og jeg er kjempe fornøyd=) men det er sikkert forskjell fra person til person;)

Skrevet

Basson ja.. hvor finner man den da?

Skrevet

Det kan nok hende at den elektriske er mer effektiv. Ta en telefon til helsestasjonen. De bør jo ha litt erfaring med dette. Ev. ammehjelpen på sykehuset du fødte på :)

Skrevet

håndpumpa til avent funket ihvertfall ikke på meg. kjøpte avent el etterpå, den funket på meg ihverfall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...