Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Dessverre hva som helst som er rosa, lilla, glitrende, fjærbesatt eller en kombinasjon av alle disse. Men man kan jo være litt prinsippfast og jeg har tenkt å gi fireåringen fjernstyrt bil til jul, for jeg veit at ingen andre vil få ideen og at hun kommer til å synes det er kjempegøy.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 jenta mi blir 4 på søndag, og i dag skal vi ta oss en tur på lekebutikken så skal hun vise meg hva hun ønsker seg:) så kan skrive her etterpå hva hun vil ha:) (rekner med HELE butikken, hehe) men egentlig tipper jeg det blir biler og dinosaurer og den slags, ikke noe rosa prototyp hun her nei:))
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2007 Hadde jenta med meg i en leketøysbutikk her om dagen jeg også. Men da jeg surte hva hun ønsker seg var svaret: det og det og det og det og det og det og det osv.......endte opp med hele butikken!!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 her går det i doktorleker, alt som er rosa, glitrende og fjærbelagt ja og alt med hello kitty på. Hehe. Være seg det er trøyer, bukser eller penaler. Flaks at de har hello kitty i happy mealen til mc donalds om dagen.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 og jeg glemte pokemon figurer. Hun har fått helt dilla på pokemon etter hun begynte i barnehagen.
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 spill puslespill bøker rosa ting og tang, som prisesse... kitti in my pocket og puppy in my pocket my little pony My little pet shop og sikkert veldig mye mer....... lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå