Gå til innhold

Hva ønsker jenter seg til 4 års-dagen sin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så vanskelig.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessverre hva som helst som er rosa, lilla, glitrende, fjærbesatt eller en kombinasjon av alle disse. Men man kan jo være litt prinsippfast og jeg har tenkt å gi fireåringen fjernstyrt bil til jul, for jeg veit at ingen andre vil få ideen og at hun kommer til å synes det er kjempegøy.

Skrevet

jenta mi blir 4 på søndag, og i dag skal vi ta oss en tur på lekebutikken så skal hun vise meg hva hun ønsker seg:)

så kan skrive her etterpå hva hun vil ha:) (rekner med HELE butikken, hehe)

men egentlig tipper jeg det blir biler og dinosaurer og den slags, ikke noe rosa prototyp hun her nei:))

Skrevet

Hadde jenta med meg i en leketøysbutikk her om dagen jeg også. Men da jeg surte hva hun ønsker seg var svaret: det og det og det og det og det og det og det osv.......endte opp med hele butikken!!!

Skrevet

her går det i doktorleker, alt som er rosa, glitrende og fjærbelagt ja og alt med hello kitty på. Hehe. Være seg det er trøyer, bukser eller penaler. :) Flaks at de har hello kitty i happy mealen til mc donalds om dagen. ;)

Skrevet

og jeg glemte pokemon figurer. Hun har fått helt dilla på pokemon etter hun begynte i barnehagen.

Skrevet

spill

puslespill

bøker

rosa ting og tang, som prisesse...

kitti in my pocket og puppy in my pocket

my little pony

My little pet shop

og sikkert veldig mye mer.......

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...