sjettejuli Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 i fjor hadde hun bare ull hele vinteren, men nå som det er et mer aktivt liv for henne (15mnd) må jeg tenke litt annerledes. Har bodyer, strømpebukse, og skal få strikket en hel dress+kjøpe reflex sin. Hvor mye har dere av hvert?
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Hadde ulltøy fra i fjor, men han vil ikke ha ulltøy rett på kroppen lengre. Så har kjøpt ett sett med bomull/ull. Venter litt å ser. Men blir nok iallefall ett sett til.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 har noen ulltrøyer, noen ull strømpebukser, 3 ullstilongser, 3 par ullsokker, 2 ullfrotte ullbukser, 2 ullfrotte gensere, 1 ullfrotte høyhalset genser med glidlås, 2 lekedresser i ullfrotte og ulldressen som er på innsiden av trolldressen. Samt en hjemmestrikket ullbukse som enda sitter på pinnene mine. det går ikke så fort. hadde håpet å strikke 2 før snøen kommer men...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 og mange par hjemmestrikka ullsokker.
solstråle69 Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Aner ikke hvor mye vi har av hvert, jeg. Kjøper underveis hele tiden, så hun har alltid mer enn nok. Kjøper dere virkelig inn "eks antall" nå på høsten, så dere har hele vinteren? Imponert - så strukturert er ikke jeg. :-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 sol: hm, nej.. men jeg har akkurat ryddet i skapet til 3åringen og dermed har jeg oversikt..noe er igjen fra i fjor som fortsatt passer og noe har jeg handlet nytt nå. Så blir det vel sikkert litt nytt etterhvert om det blir sprengkaldt og jeg synes vaskemaskinen kan få spart seg litt. Uansett så vasker jeg ikke ulla så ofte som annet tøy da.
Diva Muffin Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har kjøpt en longs. Og så har mormor strikket masse tovede sokker. Farmor har kjøpt ei strømpebukse, og vi har arvet to bodyer. Skal kjøpe en tynn genser i tillegg.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 Nøstebarn: -2 ullbody(kommer nok et par til her tenker jeg) -4 ullstrømpebukse -2 ullfleecedress -2 ullpysj med ben Joha: -1 ullbody -2 ullstrømpebukse -2 par ullsokker Janus: -2 ullbody -2 ullfrottebukse -1 ullfrottejakke -1ullstilongs -2 par ullsokker Cubus: -1 ull/bomull body -1 ull/bomull stilongs Hjemmestrikka: -5 par ullsokker -2 ullbukser -1 ullgenser -Hals -Votter -Lue Kivat: -Ren ulllue (finlands) Fysj da, når jeg skrev det sånn ¨så det veldig mye ute. Men vi bruker jo alt :-)
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #9 Skrevet 9. oktober 2007 MASSE! Må nesten ha det fordi jeg gidder ikke sette på en maskin med klær også er det kun 3 strømpiser og en body inni der. Så derfor kjøper jeg ca 1 maskin klær med ullundertøy hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå