!Prøver igjen! Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Nå er jeg hjemme igjen! eller jeg kom hjem i går, men orket ikke skrive ned da. mamma hadde alvorlig Ketoacidose. hun hadde blodsukker på over 45 og blodtrykk på 100/30 da hun kom på sykehuset, da hadde hun lavere enn det da luftambuølansen kom. de klemte og da mener jeg klemte. ikke sånn forsiktig drypp ting, i henne 2 liter "vann". en før de reiste og en etter da de kom i lufta. et par timer til så hadde vi mistet henne! Men nå går det bra da! takk og lov. hun skulle egentlig bli skrevet ut i dag, men hadde ustabilt blodsukker i natt så hun må bli noen dager til. dette var en forfærdelig opplevelse men nå går det bra!!!! :)
manonym Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Uff da! Dette har ikke jeg fått med meg! Så godt at det gikk bra da!=)
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Huff så grusom opplevelse. Håper virkelig at det vil gå bra fremover. Grusomt når noe slikt skjer med noen som står en nerme . God bedring til mamman din da )
Dotten Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Huff og huff. Dette har heller ikke jeg fått med meg....! Enda godt alt er bra med din mor nå Masse god bedring!!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå