Gå til innhold

linni på tv 2 nå!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ei blond dum bimbo...... Herregud, finnes det noe mellom øra på hun eler?? Sitter å preiker om narkotika å greier..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir gal av stemmen hennes, jeg! Kanskje hadde hun vært mer troverdig om hun hadde snakket vanlig og ikke denne lyse, bimboaktige, pipestemmen!! Høres ut som hun gjør seg skikkelig til!!

(og det stemmer nok....)

Skrevet

Jeg så ikke programmet. Hva sa hun som var gærnt?

Skrevet

Jeg så Tabloid i går kveld. Jeg hadde aldri hørt stemmen hennes tidligere, og holdt på å le meg ihjel. Hun høres jo helt fjern ut. Og så så brun da gitt. Ansiktet er jo mye brunere enn halsen osv. Ser så utrolig teit ut. Fikk jo hun Aulie-dama til å virke utrolig smart i forhold.

Skrevet

Faktisk er ikke Linni så dum som hu virker i begynnelsen. Har sett litt på robinson og heier litt på henne=)

Hva er det med folk da? At med en gang d kommer en blond dame med pupper så er de hjernedøde? *Irritert*

Skrevet

Jeg er selv blond, og ja jeg har pupper( har ikke alle kvinner det?) Og jeg er ikke dum ( tør jeg da påstå selv) Nå er det vel ikke akkurat hårfargen og puppene som gjør at hun virker dum!!!!!Og det er mulig hun er smartere enn hun virker. Hadde jeg vært henne ville jeg ikke gitt meg selv det stempelet hvis jeg visste at jeg hadde noe mer mellom øra enn vakum. På intervjuet i Tabloid manglet det vel egentlig bare at hun satt og tygde på en stor tyggis.......

Sorry, men mener fortsatt at dama ikke er helt god.

Skrevet

"Å nei,Linni er så brun!" Å fydda! Duh,hu er faktisk ikke helnorsk,en av foreldrene(vet ikke hvem) er fra Sri Lanka,så det er vel ikke så rart om hun er noe brunere enn de fleste helnorske damer rundt om. Hun er vel ikke noen rakettforsker,men virker veldig okei,snill og hyggelig mot alle. Ikke kan hun synge no fint,og hun har en merkelig stemme og silikonen har hun vel overdrevet "en smule" med,men synes det er andre som fortjener mer pepper enn den dama der,faktisk! Hun later i det minste ikke som hun er noe annet enn hva hun er,det er mer enn mange andre(deriblant her inne) kan skryte av.

Skrevet

*ler så jeg griner* Litt sjalusi ute å går........La dama være den hun er.

Skrevet

..tror bare bimboer mistenker noen for å være misunnelig på Linni for noe som helst..teit at folk blir kjendiser bare fordi de har store pupper og hvitt hår..

Skrevet

Finnes det glamourmodeller som er intelligente???

Gi meg ETT navn.

Skrevet

Triana Iglesias virker ganske smart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...