silhah og emilie Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 den var positiv enda... da er det bare å vente til onsdag for å se om den fortsatt er positiv.. er den det må de vel hjelpe meg vel..
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Håper dere finner ut snart hva det er. Om det bare henger igjen eller om du er gravid. Masse lykke til )
LegallyBlond Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Tror egentlig ikke den magen din er så veldig tom jeg... Hvis du ikke har blødd mer, og den fremdeles er positiv på onsdag så FORLANGER du en ny ul!! Ifølge legen min kan det være vanskelig å se fosteret på ul de første ukene.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 i alle dager? har de ikke tatt deg inn til UL enda? Vil bare si at feks etter en medisinsk abort så tror jeg det er vanlig å be de ta en test etter 4 uker for å se om den er positiv i tilfelle den medisinke aborten ikke virkete. Mener det er 4 uker... tenkte først 6 men da begynner det jo å bli for sent om man absolutt ikke ønsker barnet. (ikke til sammenligning forøvrig, annet enn at hormonene blir i kroppen en stund tydligvis) Rart at ingen vil hjelpe deg altså. *klem* Hvor lenge er det siden nå forresten? Synes det er rart at ingen ber deg komme om du ikke har blødd ut sikkelig heller, det kan jo være stor fare for infeksjon om du ikke har hatt utskrapning.
silhah og emilie Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2007 ja det håper jeg også..vil ikke gå å lure mere
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 Kan du ikke bestille deg privat UL? Må jo være forferdelig å gå slik og nesten ikke vite noe. Burde vel snart slutte å teste positivt om det ikke er noe der. De jeg vet om som har vært gjennom (ca) det samme har testa negativt i løpet av ettpar dager.
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 håper og krysser alt jeg har for at du skal slippe utskraping...:S det kan ikke være noe moro..
silhah og emilie Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. oktober 2007 er 2,5 uker siden nå.. men er testen fortsatt positiv på onsdag og jeg ikke får ul så bestiller jeg privat.. legene glemmer at det er mye følelser i bildet under en sa eller ma..siden det er så vanlig virker det som
Dotten Skrevet 9. oktober 2007 #10 Skrevet 9. oktober 2007 Oj! Håper virkelig du fortsatt er gravid da.... Det kan jo ha vært to, men at du har mistet den ene..... ellers hender det også at man faktisk blør, selv om man er gravid. Masse lykke til, og krysser fingrene for deg
*Rutletutt* Skrevet 9. oktober 2007 #11 Skrevet 9. oktober 2007 Med fare for å få opp forventningene dine her...jeg tror du er gravid enda, jeg;o)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 9. oktober 2007 #12 Skrevet 9. oktober 2007 Vanlig for dem ja, men for oss mammaer blir det (heldigvis) aldri vanlig. Krysser en finger for deg jeg, håper du får svar fort.
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #13 Skrevet 9. oktober 2007 Tenker det samme som Rutletutt. Kan jo ha vært tvillinger...
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 9. oktober 2007 #14 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg hadde en SA i uke 7, og da jeg var på etterkontroll på sykehuset 5 dager etterpå, var HcG hormonet nesten lik null.. Så det synker rimlig fort etter en SA... *krysser fingrene for deg*
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 9. oktober 2007 #15 Skrevet 9. oktober 2007 Samme som Rutletutt og Spetakkel.. Med fare for å skru opp forventningene, så syns jeg det er rart om du IKKE er gravid lenger.. Forlang en ul du, hvis du fortsatt tester positivt på ons. Er jo umenneskelig å gå rundt slik og ikke vite. Ønsker deg virkelig lykke til og HÅPER dem kan si til deg at det er en bitteliten baby med hjerte som banker inni deg:-)))
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 9. oktober 2007 #16 Skrevet 9. oktober 2007 Er det 2,5 uke siden du tror du mistet? Da burde de no gitt deg en ul istedenfor å pine deg sånn! Hvor langt er du på vei tror du? Eg blødde en del da eg var 5 uker på vei, og fikk tatt blodprøve 4 dager senere (husker du sa du hadde sprøyteskrekk...) siden de kanskje ikke såg noe på ul så tidlig...men fikk tilbud om ul uti uke 6 for min egendel....Så det syns eg du burde fått og! Er helt grusomt å gå og ikke vite om en er gravid eller ikke!! Syns du skal mase deg til en ul eg.... Lykke til! Krysser fingrene for at magen din ikke er tom!
WP-TLogPeanut Skrevet 9. oktober 2007 #17 Skrevet 9. oktober 2007 Det bør dem bættre!!! Kan ikke la deg gå sånn i evigheter og lure...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå