Gå til innhold

Når begynner dere med voksi/dun/skinnpose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kaldt bør det være før man bytter ut dyna med vinterpose?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker dunposen vår i vogna nå jeg, begynte vel med det for noen uker siden. Synst det ble for kaldt med bare dyne siden han hadde en tendens til å sparke den av seg, pluss at den tetter jo ikke sånn som en dunpose gjør=)

Så ca 10 grader? Er ikke sikker altså på graderene, men det kommer jo ann på hvor i landet du bor også. Bor ved kysten på vestlandet og her blåser det ofte surt..

Skrevet

Har også begynt med dunposen nå. Her sparker de også av seg dyna også er det greit å slippe å ta på så mye klær.

Skrevet

Bor på forblåste vestlandet og har hatt dunpose i flere uker. Regulerer bare klærne etter tempen ute nå - dunposen er der alltid.

Her har vi alt mellom 0 til 15 grader nå.

Skrevet

tenker jeg venter litt til..hun har koseposen i vogna nå og den er varm og go..har ullteppe inni da:)

Skrevet

Jeg har prøvd meg med dunposen et par ganger. Og herreGUD som han blir gjennomsvett! Og jeg har da bare hatt på type inneklær, altså ikke jakke. (men lue).

Så jeg må drøyen litt til med dunposen og har heller lammeskinnet i bunn, og tepper over kid'n.

Det er så vanvittig vanskelig å kle på knotten klær om dagen... Det er kaldt om mårran, og plutselig blir det dét knallværet på dagen! For varmt med for mye klær i dunposen - men for lite klær til å ta han opp i friluft.... *arg*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...