M@mm@ til mine barn Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Vi skal ha stekt ris med kylling, reker , grønnsaker og egg. Stekt i soyasaus så klart sånn at det blir skikkelig kinesisk. Ungene digger det
snowstorm73 Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Blomkål i madras-karri-saus, med karbonadedeig og cashewnøtter. Sterk, men lillemann liker det. Og potetstappe til.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Her blir det avansert til en forandring: pølse i brød. Ingen av oss er spesiellt glad i det, men har pølser som må spises, og fant en pose brød i frysern. Driver og rydder litt i den nå før julebaksten skal ha plass, og da er det greit å få det spist opp fremfor å kaste.
WP-TLogPeanut Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Skal ha svenske kjøttbullar i brun saus,med poteter og brokkoliblanding
Diva Muffin Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Noe med strimlet svinekjøtt, siden jeg tok det opp i går... Mer enn det vet jeg ikke. Men det burde være sinnsykt magert siden jeg har levd på dritt siden onsdag.
silhah og emilie Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 wenche har du stjålet ideen min?? vi også skal nemlig ha svenske kjøttbullar:p men vi skal ha potetmos, fløtesaus og tyttebær til da:) tror jeg..hvis jeg ikke ombestemmer meg utover dagen..
*Rutletutt* Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 Her blir det mest sannsynlig pytt-i-panne med poteter, pølse, karbonade, gulerøtter, squash, paprika, brokkoli og minimais:o)
WP-TLogPeanut Skrevet 9. oktober 2007 #9 Skrevet 9. oktober 2007 Hehehe... har ikke stjålet noe jeg Har planlagt dette siden jeg var i Sverige og kjøpte kjøttbullar på fredag SKal jeg ha potetmos til,vil jeg helst ha null saus men salat vedsiden av,så det spiser jeg når ikke jeg og TL spiser sammen,det er namma det
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #10 Skrevet 9. oktober 2007 Tenkte å lage pølsegrateng med makaroni og grønnsaksblanding. Må jo være litt sunn også ;-)
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 9. oktober 2007 #11 Skrevet 9. oktober 2007 Hørtes godt ut. Har du oppskrift?
tezzzer med 3 Skrevet 9. oktober 2007 #12 Skrevet 9. oktober 2007 Risengrynsgrøt!!! ja......Det var det ungene krevde i går når vi hadde skinkestek:-)
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 9. oktober 2007 #13 Skrevet 9. oktober 2007 Fiskeboller i hvitsaus,poteter og kokt gulrot. Veldig enkelt og godt!
snowstorm73 Skrevet 9. oktober 2007 #14 Skrevet 9. oktober 2007 300 g karbonadedeig, stek på sterk varme 1 løk, terninger 2 gulrotter, små terninger 2 ts madras-karri, den må stekes litt også! 2-3 dl buljong 1 ts tomatpuree 1 liten blomkål i biter, sett i samme gryte/panne, lokk på og la blomkålen koke. Når den er myk nok (er jo en smaksak, jeg liker litt tyggemotstand), ha 2 ss cashewnøtter i, en liten dash med matfløte, litt salt. pepper trengs ikke, karrien er sterk! og så potetstappte til.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 9. oktober 2007 #15 Skrevet 9. oktober 2007 Tror det blir pannekaker her i dag, kommer noe besøk og det var det de ville ha:-S
to jenter og ett gull i magen Skrevet 9. oktober 2007 #16 Skrevet 9. oktober 2007 spagetti, pølser og kjøttdeig. enkelt og greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå